3.6
(71)

باتری پوشیتا به انگلیسی Poshita یکی از برندهای مرغوب باتری شرکت دورنا باتری ارس می باشد. این شرکت در تابستان سال 94 این برند باتری پوشیتا را به بازار مصرف ایران عرضه کرد.

باتری های پوشیتا در سایزهای مختلف برای استفاده در انواع خودروی سواری و سنگین تولید می شوند. محل تولید این باتری ها در منطقه آزاد ارس می باشد. این باتری نشان استاندارد ایران در کسب کرده است.

باتری پوشیتا 300x300 باتری پوشیتا Poshita محصول دورنا باتری ارس
باتری ماشین پوشیتا (Poshita)

معرفی شرکت سازنده باتری پوشیتا (درنا باتری ارس)

شرکت دورنا باتری ارس در سال 1393 در زمینی به مساحت 12000 متر مربع در فاز دوم منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس با هدف تولید باتری های خودرویی 35 الی 225 آمپر ساعت تاسیس گردید و هم اکنون محصولات خود را تحت سه برند ارس دورنا و پوشیتا به مشتریان داخلی و خارجی عرضه می کند. این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی روز ، متخصصین کارآمد و ماشین آلات پیشرفته ، خط مشی خود را بر پایه تولید محصول با کیفیت و مطابق استانداردهای جهانی، رضایتمندی مشتریان و خدمات برتر در جهت گسترش فروش محصولات خود در بازارهای داخلی و خارجی بنا نهاده است.

نمایندگی دورناارس 300x300 باتری پوشیتا Poshita محصول دورنا باتری ارس
معرفی شرکت سازنده باتری پوشیتا (دورنا باتری ارس)

هدف این شرکت تبدیل شدن به برترین تولید کننده باتری های خودرویی در سطح منطقه با پشتوانه واحدهای کنترل کیفیت، R&D ، تضمین کیفیت و فنی مهندسی و با همکاری پرسنل سخت کوش و با دانش روز می باشد. همچنین استقرار آزمایشگاه پیشرفته همکار سازمان استاندارد و توسعه فیزیکی و تکنولوژیک این مجموعه در راه نیل به این مهم انجام گردیده است. درواقع دورنا باتری محصول درجه دوم ندارد.

فیلمی از معرفی محصولات دورنا باتری ارس(پوشیتا)

باطری پوشیتا محصولی از شرکت دورنا باطری ارس بوده که صفحات مورد استفاده در باطری طبق استانداردهای روز دنیا در خط تولیدی در خارج از کشور تولید و در منطقه آزاد ارس پس از گذراندن تست های اولیه اقدام به تولید باطری می گردد. روش تولید به روش Expand Metal بوده که در سطح جهانی روشی به روز می باشد.

باتری پوشیتا ساخت کجاست؟

با توجه به اسم خاص برند باتری Poshita، ممکن است این سوال به ذهن شما برسد که باتری پوشیتا ساخت کدام کشور است؟ 

باطری پوشیتا محصول کارخانه دورنا باتری ارس می باشد که در منطقه آزاد ارس واقع شده است. کارخانه باطری پوشیتا انواع باطری های سیلد و اسیدی را تولید می کند. برند باتری پوشیتا که دارای صفحات داخلی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا در ایران تولید و در منطقه آزاد ارس بر روی باطری های پوشیتا قرار داده می شود.

نمایندگی باطری پوشیتا

باطریهای پوشیتا 300x93 باتری پوشیتا Poshita محصول دورنا باتری ارس
نمایندگی باطری پوشیتا

به سبب آنکه از زمان تولید باطری پوشیتا تا عرضه آن به بازار زمان بسیار کوتاه است مشکل در انبارماندن و حمل نقل با کشتی و فاصله گرفتن زمان تولید و فروش وجود نداشته از سمتی دیگر باطری پوشیتا دارای گارانتی معتبر شرکتی بوده که برخلاف برندهای خارجی شائبه قاچاق بودن و عدم گارانتی معتبر برای آن وجود ندارد.

کیفیت باطری پوشیتا

کیفیت پوشیتا 300x300 باتری پوشیتا Poshita محصول دورنا باتری ارس
کیفیت باطری پوشیتا

هرچند اکثرا این کارخانه را بانام باطری های ارس یا درنا می شناسند اما برند پوشیتا دورنا باتری ارس از نظر کیفیت تفاوت چندانی با سایر برندهای این شرکت ندارد.

مشخصات باطری پوشیتا

از ویژگی های این محصول موارد زیر را می توان نام برد.

  • باتری های که کد آنها MF می باشد از نوع Maintenance Free می باشند و نیاز به تعویض آب باتری ندارند.
  • باطری های پوشیتا با سطح کیفیت مناسب تولید شده اند.
  • دارای 12 تا 15 ماه گارانتی
  • توانایی حفظ توانایی در شرایط سخت
  • قدرت استارت زنی بالا
  • سرعت شارژ پذیری زیاد
  • دارای چشمی جهت مشخص نمودن الکترولیت است.
  • دارای صفحات کلسیم- کلسیم با تکنولوژی روز دنیا است.
  • دارای فیلتر جهت جلوگیری از انفجار می باشد.

گارانتی باتری پوشیتا

باتری پوشیتای دورنا باتری ارس با آمپراژ کمتر از 100 آمپر و مناسب خودروهای سواری دارای 15 ماه گارانتی بوده و باتری های با آمپراژ 100 آمپر به بالا که مناسب خودروهای سنگین می باشند دارای 12 ماه گارانتی می باشند.

جهت آشنایی با کلیه برندهای باتری تولید در ایران، به این لینک مراجعه نمایید: کارخانه های تولید باتری در ایران

قیمت باطری پوشیتا

قیمت پوشیتا 300x225 باتری پوشیتا Poshita محصول دورنا باتری ارس
قیمت باتری پوشیتا

شما برای اطلاع از قیمت روز و خرید باطری پوشیتا می توانید با شماره 88200200 تماس گرفته و یا از این لینک استفاده کنید:

خرید اینترنتی باطری پوشیتا

لیست قیمت باتری Poshita

توجه: قیمت های موجود در زیر با احتساب دریافت داغی باتری فرسوده از مشتری می باشد، در صورت نبود آن به ازای هر آمپر باتری، مبلغی به آن افزوده خواهد شد.

مشخصات فنی چند آمپراژ باتری پوشیتا

باطری 50 آمپر اتمی پوشیتا

نوع تکنولوژی: اتمی و خشک (سیلد)

ابعاد: 25*18/5*20 سانتیمتر

وزن: 12.4 کیلوگرم

کشور سازنده: ایران

مدت گارانتی: 15 ماه

موار استفاده: بنز A150 – بنز B150 – پژو 206SD – پژو 206 – پراید 141 – پراید 132 – پراید 131 – پراید 151 – پراید 111 – تیبا 2 – پراید صبا – تیبا – پی کی – ام وی ام 315H – رانا – هیوندای ورنا – پروتون Gen 2 – پژو 207 – ام جی 350 – ام جی 550 – ام وی ام 315 – پراید – روآ – سی ینا – برلیانس H220 – برلیانس H230 – برلیانس H320 – برلیانس H330 – ساینا – هیوندای آوانته – چری کویین – ولکس c60 – ام جی gs – هیوندای الانترا – کیا اسپورتیج


باتری 60 آمپر سیلد Poshita

نوع تکنولوژی: اتمی و خشک (سیلد)

ابعاد: 17/5*24/2*19

وزن: 15.5 کیلوگرم

کشور سازنده: ایران

مدت گارانتی: 15 ماه

موار استفاده: ام وی ام 315, پژو روآ, پیکان, پیکان وانت, تندر 90 (ال نود), کراس H30, مزدا وانت


باطری پوشیتا 70 آمپر

نوع تکنولوژی: اتمی و خشک (سیلد)

ابعاد: 25/7*17/5*24 سانتی متر

وزن: 17/4 کیلوگرم

کشور سازنده: ایران

مدت گارانتی: 15 ماه

موار استفاده: خودروهای شاسی بلند نظیر اسپرتیج , اپتیما , توسان , سانتافه , سوناتا , آزرا , سورنتو , کاندنزا , آریون


باتری پوشیتا 100 آمپر

نوع تکنولوژی: اتمی و خشک (سیلد)

ابعاد: 40/4*17/5*19 سانتی متر

وزن: 31 کیلوگرم

کشور سازنده: ایران

مدت گارانتی: 12 ماه

موار استفاده: خوروهای سنگین و نیمه سنگین و دستگاه های صنعتی


باطری اتمی 200 آمپر پوشیتا

نوع تکنولوژی: اتمی و خشک (سیلد)

ابعاد: 52/5*21/5*24 سانتی متر

وزن: 50 کیلوگرم

کشور سازنده: ایران

مدت گارانتی: 12 ماه

موار استفاده: خودروهای سنگین (تریلیر،FH) و دستگاه های صنعتی


اگر نمی دانید کدام باتری و با چه آمپری مناسب ماشین شما می باشد، می توانید باتری مناسب خودروی خودتان از لینک زیر پیدا کنید.

لطفا اگر تجربه یا سوالی از این برند باتری دارید در فرم انتهای صفحه به اشتراک بگذارید. کارشناسان کیان باتری به صورت 24 ساعت و شبانه روزی پاسخ گوی شما عزیزان هستند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
12 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
تیموری
تیموری
4 سال پیش

سلام باتری پوشیتا ساخت ایرانه یا ترکیه؟ چون خیلی از فروشگاه های باتری به اسم باتری ترکیه ای میفروشن ولی شما نوشتین مال ایرانه؟

کیان باتری
کیان باتری
در جواب  تیموری
4 سال پیش

سلام دوست عزیز باتری پوشیتا محصول مشترک ایران و ترکیه می باشد.

سیدرسول وزیری
سیدرسول وزیری
3 سال پیش

باسلام
من این باطری رایکماه گرفتم مرتب قطع میشه نمایندگی هم قبولدار نیست تکلیفم چیه

کیان باتری
کیان باتری
در جواب  سیدرسول وزیری
3 سال پیش

سلام دوست عزیز خدمات پس از فروش تمامی برند های ایرانی اگر باتری شما دچار ایراد باشد یا خراب شده باشد تعویض می نمایند. در صورتی که باتری خودروی شما را تعویض نمیکنند قطعا باتری خودروی شما سالم میباشد.

جواد جوادزاده
جواد جوادزاده
3 سال پیش

سلام ضمن پوزش، بنده کمتر از یکسال است که باتری ۷۴ آمپری پوشیتا برای خودروی سمند گرفته ام ولی از یکی دو هفته پیش صبحها که می خواهم استارت بزنم قدرت کافی ندارد بطوریکه مجبور شده ام چندین بار از دیگران کمک بگیرم تا آن را هل بدهند یکبار هم باتری ساز آوردم تا به کمک باتری یدک خودرو را راه بندازم. امروز به فروشگاهی که باتری را از آنجا خریده بودم مراجعه کردم ازمن فاکتور فروش خواست ولی من فاکتور را گم کرده ام و هر چه خواستم که با مراجعه به کامپیوترش، فاکتور را استخراج کند قبول نکرد.… خواندن ادامه ...

سمند
سمند
3 سال پیش

باعرض سلام و خسته نباشید. من متأسفانه یکماهه باتری ۷۴ آمپری پوشبتا خریدم به اعتماد اینکه نو هست یه صله رحم ۳۰۰ کیلومتری با کولر رفتم ولی متاسفانه وسط راه خراب شد و در اوج گرما مجبور شدم کولر رو خاموش کنم والان هم که رسیدم مقصد سفید شده چراغش تاصبح زیر شارژ بوده ودینامو تست کردم سالم سالمه متاسفم واسه خودم که به هر برند بااین نام اعتماد کردم و حالا جوابشو هم داد باتری قبلی ماشینم دنا بود ۳.۵ سال کار کرد فقط میتونم بگم متاسفم و پیشنهادم اینه که به هر برندی اعتماد نکنيد خواهشن دقت کنید… خواندن ادامه ...

کیان باتری
کیان باتری
در جواب  سمند
2 سال پیش

سلام. مشکل خود را با مرکز خدمات پس از فروش شرکت دورنا باتری ارس در میان بگذارید و از گارانتی محصولاتش می توانید استفاده کنید.
http://dournabattery.com/suppor
شماره تماس: 04141000000

علیرضا
علیرضا
2 سال پیش

با سلام خدمت شما بنده برج 10 1399 باتری 55 آمپر پوشیتا گرفتم نمایندگی خیلی تعریف کرد ولی بعداز 10 ماه خودبخود خالی میکنه متاسفانه منم ضمانت نامه باطری را گم کردم در کل خرابی این برند زیاد شده نسبت به قبل

کیان باتری
کیان باتری
در جواب  علیرضا
2 سال پیش

سلام دوست عزیز این مارک باتری را موجود نداریم و هیچ اطلاعاتی در خصوص این باتری نداریم

عزیزی
عزیزی
1 سال پیش

سلام یک سال پیش باطری خریدم الان خالی میکنه متاسفانه برگه ضمانت رو گم کردم حالا موندم چکار کنم .باطری قبلیم ۴سال کار کرد.چرا این باطری آنقدر مزخرفه که بعد ۱۱ماه دوباره بایدباطری جدید بخرم

حمید
حمید
11 ماه پیش

خدا به داد مردم برسه با این گرانی و لوازم بی کیفیت داخلی و چینی

حسن بقایی
حسن بقایی
9 ماه پیش

سلام وعرض خسته نباشید من یک باطری ۶۶ آمپر ۱۲ولت پوشیتا برای ال ۹۰در تاریخ ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ خریدم ودر تاریخ ۱۴۰۲/۶/۹ در مسافرت به بابلسر با توجه به ضعیف شدن ان را تعویض کردم. ۵سال و۶ ماه کار کرد واقعا دست سازندگان درد نکند و متاسفانه هر چه گشتم در شمال باطری پوشیتا گیر نیاوردم و مجبور به خرید صبا باطری شدم .امید دارم این باطری هم عمر خوبی داشت باشد . ان شاالله سازندگان باطری پوشیتا همیشه سالم و موفق باشند .

مشاوره رایگان و ثبت سفارش