3.8
(144)

در این روزها خودروها به انواع آپشن‌های مختلف مجهز شده‌اند و این آپشن‌ها باعث شده‌ استفاده از خودروها آسان‎تر شده و از طرف دیگر طی کردن مسافت‌های طولانی قابل تحمل‌تر شود. یکی از وسایلی که در زمره وسایل سرگرمی خودرو قرار می‌گیرد ضبط اندروید ماشین است. ضبط فابریک را می‌توان در انواع خودروها مشاهده کرد که بسته به نوع خودرو به امکانات مختلفی مجهز شده‌اند.

در حال حاضر اکثر پخش صوت‌ها در خودروها به سیستم عامل اندروید مجهز شده‌اند و دارای قابلیت‌های بیشتری نسبت به انواع ضبط فابریک هستند که در گذشته بر روی خودروها نصب می‌شدند. ضبط اندروید توانایی اتصال به گوشی‌های هوشمند، مانیتور و دیگر ابزارهای جانبی را دارد و از طرف دیگر می‌توان ضبط اندروید را از روی فرمان کنترل کرد و باعث رانندگی ایمن می‌شود. ضبط اندروید می‌تواند مجهز به مانیتور باشد که در این صورت می‌توان با اتصال دوربین دنده عقب و یا دوربین 360 درجه برای دید اطراف رانندگی کم خطری را تجربه کرد.

اگر خودروی شما هنوز به سیستم صوتی حرفه ای مجهز نشده است، فقط کافی است مقاله زیر را مطالعه نمایید:

آموزش روش نصب سیستم صوتی خودرو

پخش خودرو با سیستم عامل اندروید

سیستم عامل مانیتور خودرو 300x225 ضبط اندروید ماشین و اتصال گوشی به پخش خودرو
تغییر سیستم عامل مانیتور خودرو

سیسم عامل نرم افزاری (Operating System) مانیتور ماشین از توسعه دهندگان متنوعی وجود دارد ولی بصورت کلی دو سیستم عامل بیشترین تاثیر و محبوبیت را در بازار و همچنین تولید کنندگان مانیتور اتومبیل داشته اند که شامل موارد زیر می شود:

  • سیستم عامل اندروید / Android که در هماهنگی با بسیاری از گوشی های موبایل بوده و از پشتیبانی گسترده نرم افزاری و اپلیکیشن های مربوطه برخوردار و امکان بروز رسانی App ها با استفاده از اینترنت وجود دارد. رابط کاربری (UI) در مانیتور اندروید خودرو کاملا مشابه با تلفن همراه اندروید و بسیار روان با دسترسی آسان به محیط های نرم افزاری و اپلیکیشن ها  می باشد.
  • سیستم عامل ویندوز / Windows که قدری قدیمی تر و ساختار سخت افزاری نسبتا ساده تری دارند. بسیاری از مانیتور های ماشین ویندوز استقبال می نمایند زیرا دارای سطح قیمت پایین تر و در صورت تمایل به استفاده های معمول روزانه کاملا بازدهی مطلوبی دارند. از معایب مانیتور های ویندوز می توان به مشخصات پایین تر سخت افزاری و محدودیت بیشتر اپلیکیشن ها در مقایسه با اندروید همچنین نبود حافظه داخلی اشاره نمود.

لازم به ذکر است دو سیستم پخش تصویری اندروید و ویندوز از حیث ظاهر لزوما متفاوت نبوده و امکان شباهت 100% ظاهری در دو مانیتور برای خودروی مشخص وجود دارد. جهت اطلاع از نوع عامل نرم افزاری نیاز به مطالعه اطلاعات فنی روی دستگاه و یا جعبه آن و یا روشن نمودن Car Screen می باشد.

نحوه اتصال گوشی اندروید به ضبط ماشین

برای  اتصال اندروید به پخش ماسین 5 روش بسیار ساده وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید از شنیدن فایل‌های صوتی موجود در گوشی خود از طریق سیستم صوتی خودرو لذت ببرید.

1- اتصال گوشی به پخش ماشین با کابل AUX

aux2 300x200 ضبط اندروید ماشین و اتصال گوشی به پخش خودرو
اتصال گوشی به پخش ماشین با کابل AUX

ساده ترین روشی که این روزها برای وصل کردن گوشی به ضبط ماشین استفاده می شود، استفاده از کابل AUX می باشد که AUX از کلمه Auxilary می آید. این دو کابل در دو طرف خود دارای جک 3.5 میلی متری می باشد که یک طرف رابط اتصال گوشی و دیگر رابط اتصال ضبط اتومبیل می باشد.

این کابل می تواند برای پخش صدا و آهنگ استفاده شود که این روزها می توان حتی با قیمت پایه 10 هزار تومان نیز ساده ترین کابل AUX را در طول های مختلف خریداری کنید. توجه داشته باشید که قبل از خرید این کابل ارتباط، ابتدا ضبط اتومبیل را بررسی کنید که آیا ورودی AUX دارد یا خیر؟! برای اتصال گوشی به ضبط ماشین با aux نیاز به کار زیادی نیست! ابتدا کابل را دو طرفین متصل کنید و سپس از قسمت Mode ضبط اتومبیل گزینه AUX را انتخاب کنید و سپس آهنگ مورد علاقه تان را از موزیک پلیر دیوایس یا گوشی متصل انتخاب نمائید.

2- اتصال گوشی به ضبط با بلوتوث

بلوتوث اندروید 300x169 ضبط اندروید ماشین و اتصال گوشی به پخش خودرو
اتصال گوشی به ضبط اندرویدی ماشین

نسل جدید ضبط هایی که چند سالی است وارد بازار شده اند، مجهز به تکنولوژی بلوتوث هستند که اگر ضبط شما دارای این فناوری است، توصیه می شود از این گزینه حتما استفاده کنید چرا که می توانید به راحتی آهنگ های خود را در ضبط اتومبیل پلی نمایید و همچنین می توانید تماس های دریافتی را نیز کنترل کنید.

برای استفاده از این قابلیت ابتدا از حالت Mode ضبط ماشین بر روی Bluetooth mode یا BT mode کلیک کنید تا حالت بلوتوث ضبط فعال شود. سپس گوشی را روشن کنید و از منو کاربری وارد Settings یا تنظیمات شوید و از قسمت Connctions وارد گزینه Bluetooth شوید. اینک می توانید نام ضبط را مشاهده کنید و باید بر روی آن کلیک کنید. هم اکنون ضبط شما با استفاده از رابط کاربری بلوتوث به گوشی وصل شده است و می توانید با خیالی راحت آهنگ مورد علاقه تان را گوش دهید.

3- اتصال گوشی اندروید به ضبط ماشین با کابل شارژر

یو اس بی 300x169 ضبط اندروید ماشین و اتصال گوشی به پخش خودرو
آموزش اتصال اندروید به ضبط ماشین

منظور از کابل شارژر همان کابل USB می باشد که شاید در ابتدا تصور کنید چنین چیزی محال و غیر ممکن می باشد! اما صبر کنید! برخی از ضبط ها هستند که وقتی شما گوشی را به آن متصل می کنید، گوشی را به عنوان حافظه اکسترنال یا خارجی می خواند و شما می توانید به سادگی و با استفاده از یک کابل USB ساده گوشی را به ضبط اتومبیل متصل کنید.

با این حال توصیه می شود این روش را نیز امتحان نمائید و اگر متصل نشد می توانید با استفاده از کابل OTG آهنگ های مدنظرتان را از گوشی به فلش انتقال دهید. سپس فلش را به ضبط ماشین وصل کنید و مود ضبط را بر روی USB بگذارید و از گوش دادن آهنگ های مورد علاقه تان لذت ببرید.

4- اتصال گوشی به ضبط ماشین با دستگاه FM

connect smartphone to car audio fm transmitter 300x194 ضبط اندروید ماشین و اتصال گوشی به پخش خودرو
اتصال اندروید به ضبط ماشین توسط اف ام ترنسمیتر

اگر بلوتوث برای شما گزینه مناسبی نیست، برای اتصال گوشی اندرویدی به ضبط ماشین از یک فرستنده FM استفاده کنید. یک فرستنده FM دستگاهی است که به گوشی و سیستم پخش صوتی اتومبیل (در حدفاصلی بسیار کوتاه) متصل می‌شود. تاکنون حتما دستگاه هایی همانند تصویر زیر را در خیابان ها و فروشگاه های مختلف مشاهده کرده اید که در واقع نام این دستگاه ها ” FM Radio Transmitter ” می باشد.

با استفاده از این دستگاه ها می توانید به راحتی گوشی را اتومبیل وصل کنید اما چگونه؟ ابتدا لازم است کمی شما را با این دستگاه آشنا سازیم. این دستگاه ها بنابر تجهیزاتی که در آنها گنجانده شده است، ممکن است کمی گران تمام شوند! اما ارزش دارند! برای مثال این دستگاه ها می توانند از طریق بلوتوث، AUX، کابل USB و… به ضبط ماشین متصل شوند. از این رو این دستگاه ها، آهنگ موردنظرتان را در قالب موج رادیویی به ضبط اتومبیل ارسال می کند و رادیو اتومبیل شما می تواند آنها را در یک موج دریافت و پخش کند که برای روشن شدن باید آنرا به جا فندکی اتومبیل متصل نمائید. به همین سادگی!

5- کاست آداپتور

کاست آدابتور 300x300 ضبط اندروید ماشین و اتصال گوشی به پخش خودرو
وصل کردن گوشی به پخش خودرو توسط کاست آدابتور

این روش قدیمی بنظر می‌رسد، اما برای ماشین‌های بسیار قدیمی بهترین روش است. اگر کلکسیونر ماشین‌های قدیمی هستید و ماشین‌های زیادی دارید که هنوز از ضبط‌های کاست خور استفاده می‌کنند، جای نگرانی نیست؛

چراکه می‌توانید از کاست آداپتورهایی که از بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کنند استفاده کنید. بعضی از این کاست آداپتورها دارای باتری داخلی نیز هستند که تا 8 ساعت پخش را تضمین می‌کنند. استفاده از این دستگاه بسیار ساده است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را در جای مخصوص خود قرار داده و گوشی خود را با آن جفت کنید.

استفاده از اپلیکیشن FM

a 300x169 ضبط اندروید ماشین و اتصال گوشی به پخش خودرو
روش های اتصال اندروید به ضبط خودرو

در ابتدا به شدت توصیه می‌شود که از این‌گونه اپلیکیشن ها استفاده نکنید. تحقیقات ما نشان می‌دهد که چنین برنامه‌هایی در اکثر مواقع ابزار تبلیغاتی بوده و تا زمانی که دستگاه‌های اندرویدی فاقد ابزار مورد نیاز باشند، این دستگاه‌ها نمی‌توانند برای سیستم صوتی ماشین در موج FM چیزی را ارسال کنند.

در واقع، برنامه‌های ذکر شده به عنوان فرستنده‌های FM در Google Play امتیاز پایینی را از کاربران گرفتند و تا زمانی که اپلیکیشن‌های مناسبی در Google Play ارائه نگردند، این شرایط تغییری نخواهد کرد. به طور خلاصه، اپلیکیشن‌های فرستنده FM در بهترین حالت، اتلاف وقت و در بدترین حالت، خرابی به دنبال دارند.

اتصال اندروید به ضبط ماشین توسط Android Auto

Android Auto 620x392 1 300x190 ضبط اندروید ماشین و اتصال گوشی به پخش خودرو
اتصال اندروید به ضبط ماشین توسط Android Auto

علیرغم وجود روش‌های بسیار برای پخش موسیقی از طریق گوشی در خودرو، بیشتر مردم تمایل به استفاده از بلوتوث یا فرستنده‌های FM دارند. با این حال، می‌توانید هم‌چنان از کابل‌های USB و کابل‌های صوتی ۳.۵ میلی‌متری استفاده کنید. تا زمانی که استاندارد Android Auto در همه خودروها وجود نداشته باشد، روش‌های ذکر شده بهترین گزینه به‌شمار می‌آید. Android Auto اتصال بی‌سیم به گوشی را بسیار آسان و راحت می‌کند.

تنها مشکل واقعی آن را می‌توان وجود دو گزینه برای کم و زیاد کردن صدا دانست (از طریق گوشی  و سیستم پخش اتومبیل) که ممکن است این دوگانگی حواس شما را در حین رانندگی پرت کند.

درباره مانیتور خودرو و انواع آن

انواع مانیتور 300x173 ضبط اندروید ماشین و اتصال گوشی به پخش خودرو
مانیتور هوشمند اندروید خودرو

هر اتومبیل دارای تعریف کلی و مشخصات اصلی می باشد که شامل چرخ، اتاق، صندلی، فرمان، پیشرانه جهت تامین نیروی حرکتی، سیستم تعلیق و بخش های ایمنی می باشد که در تمام خودرو های حال حاضر بصورت استاندارد و تعریف شده وجود دارد که تولید کنندگان بصورت پیش فرض تلاش دارند به منظور کاهش هزینه های تولید و حضور رقابتی در بازار داغ خودرو تا جای ممکن از نصب بخش های غیر ضروری و تعریف نشده در خودرو بکاهند تا با جلب نظر خریداران محصول خود را با میانگین پایینتر قیمت نسبت به رقبا عرضه نمایند.

البته یادآور می شویم با گذشت زمان سطح استاندارد ها بالا رفته و بر توقع خریداران افزوده شده است. به این شکل که در حال حاضر برخی از بخش های غیر مهم و آپشن در گذشته به عنوان بخش همراه و مکمل امکانات همراه خودرو عرضه می گردند مانند شیشه بالابر برقی  که در گذشته به عنوان یکی از امکانات ماشین های لوکس عرضه می شد ولی در حال حاضر در اکثر تولیدات خودرو دیده می شود. بخش دیگری در وسایل نقلیه، خصوصا خودرو های سواری وجود دارد که به انتخاب خریدار بر روی ماشین نصب می گردد و یا به عنوان بخش های انتخابی خودرو  (Car Options) به عنوان مزیتی نسبت به اتومبیل در حالت عادی بر روی آن قرار میگیرد که نمایشگر تصویری و یا مانیتور خودرو نام دارد.

مانیتور هوشمند اندروید خودرو

یک مانیتور هوشمند خودرو از بخش های متعدد سخت افزاری و نرم افزاری تشکیل شده است که شامل موارد زیر می شود:

  • شیلد و لایه نمایشگر از متریال متفاوت مانند LCD / LED.
  • بخش اتصالات و کابل ها همچنین فلت مانیتور.
  • درگاه  و پورت های ورودی / خروجی مانند USB/AUX/Antenna/GPS/Mic.
  • برد و مدار الکترونیکی.
  • هیت سینک در بخش داخلی و یا روی پوسته جهت انتقال دمای مدار الکترونیکی.
  • فن جهت تبادل دمایی بهتر (در برخی مدل ها).
  • دکمه های فشاری روی پوسته بیرونی (در برخی مدل ها).
  • DVD Ram / دیسک خوان برای اجرای فایل های دیجیتال بر روی لوح فشرده .
  • پوسته و جداره بیرونی اغلب از جنس پلاستیک فشرده و هماهنگ با داشبورد خودرو.
  • سیستم عامل و نرم افزار جهت استفاده و کاربری دستگاه مانیتور به منظور کنترل بخش های مختلف.

در زمان بررسی مشخصات فنی سیستم های پخش تصویری خودرو چند آیتم مهم وجود دارد که نیاز است پیش از خرید به آنها توجه گردد:

  1. نوع و توان پردازش اطلاعات بخش CPU
  2. حافظه داخلی  (Read Only Memory)
  3. حافظه رم (Random Access Memory)

انواع مانیتور پخش خودرو

انواع مانیتور2 300x239 ضبط اندروید ماشین و اتصال گوشی به پخش خودرو
انواع مانیتور پخش خودرو

مانیتور خودرو نمایشگر تصویری با قابلیت لمسی (Touch Screen) و یا کنترل از طریق دکمه می باشد که در ابعاد و اندازه های مختلف تولید و در بازار عرضه می گردد. کیفیت تصویر مانیتور خودرو نیز در بررسی مشخصات فنی آن بسیار مهم و از فاکتور های تاثیر گذار بر ارزش  Car Screen  می باشد دارای کیفیت هایی معادل SD / HD / FHD / F4 می باشد.

ابعاد مانیتور ماشین

ابعاد و اشکال هندسی مانیتور ها بر اساس نوع داشبورد خودرو های مربوطه می باشد که ممکن است مربع و یا مستطیلی شکل و یا حتی قدری نامتعارف باشد. مانیتور تسلایی یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین سبک هندسی در سایز نمایشگر های تصویری بزرگ خودرو می باشد که برگرفته از خودرو های الکتریکی Tesla Electric Cars است و بیشتر در برای ماشین های با داشبورد بزرگ عرضه می گردد.

ساختار ظاهری

در بسیاری موارد پخش تصویری به همراه قاب دور و بخش های اطرافش عرضه میگردد تا کاربر و یا (تکنیسین نصب) Car Monitor به علت تغییر در این قسمت داشبورد بدون ایجاد مشکل در عدم هماهنگی بخش تصویری جدید کل مجموعه اطراف آن مانند دربچه هواکش و دکمه های آنالوگ را به یکباره و به راحتی تعویض نماید.

جنس مانیتور های ماشین شامل نمونه های زیر می شود:

  • TFT
  • IPS LCD
  • PLS LCD
  • LED
  • OLED

امکانات ضبط تصویری اندروید خودرو

مانیتور اندروید 300x300 ضبط اندروید ماشین و اتصال گوشی به پخش خودرو
ضبط تصویری اندروید خودرو

با توجه به عنوان این مقاله و تمرکز بر روی سیستم های اندرویدی پخش خودرو همچنین افزایش روز افزون محبوبیت آن چند مورد از قابلیت و امکانات مانیتور اندروید خودرو را عنوان می نماییم:

  • امکان اتصال سریع و آسان مانیتور ماشین به گوشی تلفن همراه جهت شماره گیری، رد و یا پاسخ به تماس های دریافتی حتی با گوشی های اندروید مانند سامسونگ، شیائومی، هواوی، ال جی…. و حتی آیفون (IOS Mobile Phones)
  • قابلیت راه اندازی کنترل فرمان خودرو پس از نصب مانیتور در صورت اتصال صحیح و استاندارد سیستم پخش.
  • امکان نصب اپلیکیشن های جدید و بروز رسانی آنها با توجه به سازگاری سیستم عامل با App های مربوطه.
  • قابلیت Mirror Link برای انتقال بیسیم تصاویر و نمایشگر گوشی موبایل به صفحه نمایش مانیتور خودرو.
  • کنترل بخش های رفاهی و آپشن هایی همچون کولر، بخاری، آینه جمع کن برقی، شیشه بالابر، گرم کن صندلی و موارد دیگر در صورت سازگاری خودرو.
  • روشن و ست شدن خودکار دوربین دنده عقب در زمان Reverse Gear.
  • ضبط ویدئو از جلوی خودرو در زمان حرکت و یا تنظیم رکورد ویدئو  بصورت تنظیمات تخصصی (در صورت وجود دوربین جلو و همچنین وجود قابلیت DVR بر روی مانیتور).
  • اتصال سیم کارت با قابلیت پشتیبانی از اینترنت 4G / 5G بسته به مشخصات فنی و قابلیت های سخت افزاری دستگاه.
  • بلوتوث برای اتصال به دستگاه های مختلف از جمله گوشی موبایل.
  • ورودی آنتن دیجیتال به منظور دریافت سیگنال های آنتن تلویزیون و تماشای برنامه های TV.
  • درگاه USB جهت اتصال به فلش مموری، تجهیزات الکترونیکی و یا شارژ تلفن همراه.
  • پورت AUX برای ارتباط صوتی با تلفن همراه و یا سایر پخش کننده های صوتی مجهز به جک 3.5 میلیمتری.
  • خروجی های صوتی تفکیک شده استریو برای بلندگو های داخلی ماشین و یا ارتباط با آمپلی فایر.
  • سیستم صفحه لمسی (Touch Screen) برای کنترل و استفاده از منو ها و آپشن های نرم افزاری

آپدیت اندروید ضبط ماشین

جهت ارتقای اندروید ضبط ماشین، و  آپدیت اندروید صفحه مانیتور ویدئوی زیر را تماشا نمایید:

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
25 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
احسانی
احسانی
3 سال پیش

سلام روز بخیر برای ماشینم مانیتور نصب کردم و لی نور مانیتور کمه چیکار باید بکنم ؟

کیان باتری
کیان باتری
در جواب  احسانی
3 سال پیش

با سلام
اتصالات مانیتور خود را چک کنید، در صورت اطینان از سالم بودن اتصالات و تنظیمات مانیتور، نسبت به تست دینام و باتری خودروی خود اقدام فرمایید .

Ali
3 سال پیش

سلام من مانیتور نصب کردم. ولی رادیو fmهیچ فرکانسی را پیدا نمیکنه، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

نعیم
نعیم
3 سال پیش

با سلام

مشکلی که من با ضبط اندروید دارم نمیتونم FADE صدا رو تنظیم کنم .. یعنی نمیتونم صدای بلنگوهای عقب و جلوی خودرو تفکیک کنم. فقط قابلیت تنظیم صدای چپ و راست داره.

با تشکر

علی
علی
2 سال پیش

سلام کاربرد آیکون p-link در ضبط پخش تصویری چیشت؟؟؟

علی
علی
2 سال پیش

ایا میشه نرم افزار سیستم خودرو را عوض کرد

شهرام نصیری
شهرام نصیری
2 سال پیش

چطوری با پخش آندروید ماشین کوئیک اس بتونم کانال های تلویزیون رو بگیرم؟

مهدی
مهدی
در جواب  شهرام نصیری
1 سال پیش

برنامه لنز یا تلوزیون رو در پنل خودرویی نصب کن

مجید
مجید
2 سال پیش

با سلام مانیتور باید به برق مستقیم وصل شود یا سوییچ چون من به سوییچ وصل کردم پس از خاموش کردن تنظیمات ساعت و تاریخ به هم میخورد. و به برق مستقیم وصل کردم اگر ایرادی دارد راهنمایی بفرمائید با تشکر

حمید
حمید
2 سال پیش

سلام وخسته نباشید
من اندروید ۹ روی سیستم پخش ماشینم هست و اون رو آپدیت کردم
ولی الان بلوتوث کار نمیکنه چکار کنم ؟

sami
2 سال پیش

سلام من پنل ظبط ۷۱۱۷ میخواستم مدل مکسیدر آیا شما دارید یا ن
اگر ندارید میتونید بهم بگید کجا باید پیدا کنم

کیان باتری
کیان باتری
در جواب  sami
2 سال پیش

با سلام
متاسفانه محصولات مورد نظر شما را موجود نداریم و کلا در زمینه پخش قطعات صوتی و تصویری فعالیتی نداریم. مقاله ای که مطالعه نمودید به جهت ارتقاء سطح معلومات تخصصی شما در این زمینه تهیه شده است.

امیر
امیر
1 سال پیش

آیا میشود از گوشی اندروید به عنوان ظبط ماشین استفاده کرد در صوری که نخواهیم ظبط خریداری کنیم؟
با تشکر

کیان باتری
کیان باتری
در جواب  امیر
1 سال پیش

با سلام
روش های مختلفی برای ارتباط گوشی با سیستم خودروی شما وجود دارد که بسیار آسان و قابل دسترسی می باشند، اگر کیفیت صوتی معمولی مورد نظر شماست با این روش می توانید خروجی های MP3 و MP4 مناسبی در اختیار داشته باشید.

Mohsen
Mohsen
1 سال پیش

سلام ببخشید مانیتور اندروید دارم اما خب کیفیتش‌برا سیستم خیلی پایینه نمی شه ازطریق auxوصل کرد ب ظبط پایونر قبلیم

کیان باتری
کیان باتری
در جواب  Mohsen
1 سال پیش

با سلام
خیر متاسفانه این امکان وجود ندارد. برای پیدا کردن راه حل مناسب، حتما به یک متخصص سیستم صوتی خودرو مراجعه نمائید.

بابک
بابک
1 سال پیش

سلام. ببخشید کوییک اتومات دارم. با مانیتور فابریک اندرویدی. چطور می تونم از پخش تصویریش استفاده کنم. آخه فیلم ها رو نتونست پخش کنه

مسعود
مسعود
1 سال پیش

سلام مانیتور فابریک کارخانه کوییک اجازه دانلود برنامه و لانچر نمیده آیا راهی داره بشه برنامه نصب کرد؟

فرهاد پورابراهیم
فرهاد پورابراهیم
11 ماه پیش

با سلام
پخش من اسمش BC8-Android هست رو ام وی ام ایکس 33 نیو، کنترل فرمانش خیلی خوب کار میکرد منتها حافظه پخش پر شده بود من ریست کردم الان هر کار می کنم اصلا کلید های رو فرمان به پخش شناسایی نمیشن. میشه لطفا راهنمایی کنین؟

ناشناس
ناشناس
11 ماه پیش

سلام وقتتون بخیر آیا امکان داره در لیست کانکت شده های بلوتوث نام گوشی هایی که از خیابان رد میشدند وصل شده باشند و بماند؟

سامان
سامان
10 ماه پیش

سلام
من روی تندر 90 ضبط مانیتوری گذاشتم بخشی از داخل داشبورد را برید تا ضبط جا شود، آیا می توان بعدها ضبط معمولی گذاشت؟
با تشکر

فرشاد
فرشاد
9 ماه پیش

سلام خسته نباشی چراغ دکمه های کناری مانیتور روشن نمیشود اما کار میکند وقتی چراغ خودرو روشن میکنم چراغ دکمه های کناری مانیتور روشن نمیشود اول رون میشد چند روز رون نمیشود ممنون میشم راهنمایی کنید.

Arman
9 ماه پیش

سلام وقت بخیر دوستان کسی میتونه راهنمای کنه دوربین دنده عقب یه سوکت به پشت مانیتور وصل میشه دوتا سیم ابی کوچیک هست این به کجا بیاد وصل شه ممنون میشم راهنمای کنید

آخرین ویرایش 9 ماه پیش توسط Arman
سید وحید حسینی
سید وحید حسینی
در جواب  Arman
6 ماه پیش

با سلام
اون دو تا سیم آبی کوچک به جایی متصل نمی شود چون اون دوتا آنتن های وای فای و بلوتوث هستند

مشاوره رایگان و ثبت سفارش