عیب یابی و رفع مشکلات و خرابی ضبط ماشین

4.1
(625)

ضبط ماشین دیر یا زود ممکن است به دلایل مختلف دچار مشکلاتی شود، اما برخی از این ایرادات عمومی‌تر هستند، در این نوشته به بررسی ایرادات متداول در پخش خودرو و مشکلات ضبط ماشین مانند: علت روشن نشدن ضبط ماشین، خاموش شدن صفحه ضبط، علت قطع شدن صدای ضبط، علت داغ شدن ضبط و ریست شدن تنظیمات ضبط ماشین می‌پردازیم در ادامه این نوشته با ما همراه باشید.

 عیب یابی مشکلات ضبط ماشین
عیب یابی مشکلات ضبط ماشین

خرابي هاي رایج ضبط خودرو

ضبط هاي خودرو چه از نوع با کيفيت آن باشند چه از انواع متوسط ممکن است در طول مدت استفاده دچار مشکلات و خرابي هايي بشوند. اين خرابي ها به دلايل متعددي به وجود مي آيند اما نبايد در هنگام به وجود آمدن ايراد براي ضبط خود نگران شويد چرا که اين ايرادها قابل تعمير مي باشند. در زير عمده ترين اين مشکلات را معرفي مي کنيم:

  • خاموش شدن ناگهاني ضبط خودرو در حين کار
  • روشن نشدن ضبط خودرو
  • ضبط خودرو روشن مي شود اما صفحه نمايش آن خاموش است
  • عدم کارکرد تاچ ضبط خودرو
  • اختلال در کارکرد سيستم عامل ضبط خودرو
  • عدم کارکرد راديوي ضبط خودرو
  • ضبط خودرو سي دي يا دي وي دي را نمي خواند
  • ضبط خودرو صداي خروجي را ارائه نمي دهد
  • دکمه هاي ضبط خودرو کار نمي کنند
  • ضبط خودرو دستگاه يو اس بي USB را نمي شناسد
  • ضبط خودرو کارت حافظه را نمي شناسد.
 علت قطع شدن برق ضبط ماشین پراید
علت قطع شدن برق ضبط ماشین پراید

علل رایج بروز مشکلات در ضبط ماشین

  • استفاده از قطعات بی‌کیفیت

یکی از مهم‌ترین دلایل خرابی پخش خودرو به دلیل خرید قطعات بی‌کیفیت و چینی است که پس از مدتی از استفاده دچار نقص و خرابی می‌شوند. راهکار این است که از قطعات با کیفیت بالا برای ضبط ماشین استفاده کنیم تا این مشکل برایمان رخ ندهد.

  • عدم هماهنگی بخش‌های مختلف سیستم

مورد دیگر استفاده از قطعاتی است که به طور کامل با سیستم ماشین هماهنگی ندارند، و این می‌تواند باعث تولید صدای بی کیفیت شود.

  • نصب اشتباه سیستم

این دلیل خیلی امکان رخ دادن آن وجود دارد و کامل طبیعی است، نصب اشتباه سیستم است.

همچنین بخوانید: آموزش روش نصب سیستم صوتی خودرو

علائم خرابی و رفع مشکلات ضبط ماشین

خرید قطعات با کیفیت بالا، برای ضبط ماشین، راه خوبی برای جلوگیری از مشکلات پخش صدای ضبط خودرو است، با این حال هر سیستم استریو ماشین دیر یا زود، مشکلات را تجربه می‌کنند.

به طور کلی سه عامل اصلی باعث بروز مشکل درسیستم صوتی خودرو وجود دارد. البته یکی از آن‌ها استهلاک است و مسائل مربوط به آن اجتناب ‌ناپذیر است، علت دوم، اجزایی هستند که به طور کامل با تولید صدا با کیفیت بالا همخوانی ندارند، دلیل دیگر، که کاملاً متداول است، نصب نادرست است.

هنگامی که هر یک از علل فوق رخ می‌دهد، بسیاری از مشکلات صوتی خودرو  نمایان می شود. برخی مشکلات مربوط به رادیو هستند در حالی که برخی دیگر با هم مرتبط هستند.

1- ضبط ماشین کار نمی کند

دلیل این که ضبط ماشین از کار می افتد و دیگر کار نمی کند این است که منابع قدرت یا بخش هایی که جریان از آن عبور می کند دچار اختلال و مشکل شده اند.

 Wiring یکی از مسائلی است که ممکن است باعث خرابی ضبط خودرو شود، ضبط به منبع قدرت و بلنگو که از طریق سیستم ها، (اغلب زیر داشبورد پیدا می شوند) متصل می شود، اگر در سیستم سیم کشی قطعی یا مشکلی وجود داشته باشد، سیستم صوتی ماشین قطعا کارایی مناسب خود را از دست می دهد.

نکته دوم این که، در سیستم ضبط ماشین برای جلوگیری از آسیب ناشی از Upsurges از فیوز استفاده میشود و اگر فیوز  پریده باشد مدار صوتی ماشین به اصطلاح شکسته می شود و ضبط روشن نمی شود

دلیل دیگر کار نکردن ضبط خودرو، مشکل یا مشکلات اتصال به زمین باشد که در این حالت، ضبط نمی تواند از فیوز برای روشن شدن استفاده کند و یا رادیو در فواصل زمانی، نامنظم کار می کند و قطع و وصل می شود، گاهی مشاهده شده در چنین حالتی، به طور عادی ضبط خاموش یا روشن نمی شود و لی به محض عبور از یک برامدگی خیابان، ناگهان ضبط شروع به فعالیت می کند.

 علت قطع شدن برق ضبط ماشین
علت قطع شدن برق ضبط ماشین

دلایل عدم کارکرد صحیح رادیو

  • رادیو روشن نمی‌شود؟ امکان دارد مشکل سیم پیچی یا فیوزِ سوخته باشد.
  • رادیو مرتب خاموش می‌شود؟ می‌تواند مشکل از پاور یا مشکل در رابط اتصال به زمین آن باشد.
  • صدا و نمایشگر پخش ماشین با هم روشن و خاموش می‌شود؟ امکان دارد دستگاه پاور کافی نداشته باشد.
  • رادیو در هنگام رانندگی زمان‌هایی که در دست انداز می‌افتیم خاموش می‌شود؟ ممکن است یک رابط در پشت دستگاه قطع شده باشد.

اما شاید بپرسید زمانی که رادیو اتومبیل کار نمی‌کند چکار باید کرد؟

ابتدا صحت عملکرد فیوز را با یک مولتی متر بررسی کنید، جهت بررسی از خاموش بودن سیستم مطمئن شوید سپس قسمت فلزی فیوز را با مولتی متر لمس کنید و ببینید روی مولتی متر اطلاعاتی ثبت می شود یا خیر، اگز مولتی متر اطلاعاتی را به شما نشان دهد یعنی فیوز سالم است در غیر این صورت باید به فکر تعویض فیوز باشید، همچنین برای مشکلات سیم کشی و مسائل مربوط به اتصالات زمین (Eart) از مولتی متر استفاده کنید تااز ثابت بودن وضعیت آگاه شوید.

2- خاموش شدن ضبط ماشین هنگام استارت زدن

علت خاموش شدن ضبط ماشین هنگام استارت زدن: وقتی که هنگام استارت زدن ماشین، ضبط خاموش می شود، احتمالا با دو مشکل مواجه باشید. ممکن است ضبط روشن شود و هنگام رانندگی ناگهان خاموش شود یا ممکن است ضبط روشن شود اما هیچ صدا یا موسیقی پخش نکند. در هر صورت، چند دلیل رایج برای چنین اتفاقاتی وجود دارد که آن ها را با هم به صورت مختصر بررسی می کنیم:

  • اختلال اصلی در سیم کشی ضبط ماشین است.
  • اگر هنگام قطع صدا، نمایشگر هم خاموش شود، ضبط برق خود را از دست داده است.
  • هنگام چنین اتفاقاتی، بررسی علت اصلی کمی سخت است، زیرا گاهی اوقات عملکرد صحیح ضبط را داریم.
  • سیم کشی درون درب های ماشین دچار قطع یا اتصالی شده است.
  • آمپلی فایرها دچار اختلال شده اند.

نکته: علت خاموش روشن شدن ضبط ماشین هم می تواند به تمامی علل بالا مربوط باشد. اغلب اوقات نمی توانید به طور قطعی از اختلال ضبط ماشین مطلع شوید و باید کار را به متخصصین مربوطه بسپارید.

همچنین بخوانید: راهنمای خرید بهترین سیستم صوتی ماشین

3- قطعی در دستگاه هایی که به تازگی نصب شده اند

اگر به تازگی ضبط ماشین را نصب کرده اید ولی به درستی کار نمی کند و هر چند وقت یک بار قطع و وصل می شود، به احتمال زیاد ممکن است آمپلی فایر دستگاه شما به حالت Protection سوئیچ شده باشد که در چنین حالتی، ضبط خودرو شما، قادر به دریافت برق 12 ولت نیست.

از دلایلی که آمپلی فایر به به حالت Protection (حفاظت)  می رود این است که

  • قدرت تولید شده توسط نوسان ساز برای آمپلی فایر بیش از حد توان آن است.
  • باطری ماشین توان تهیه سیستم صوتی با ولتاژ ثابت را ندارد و به همین دلیل با مشکل قطع و وصل شدن هر چند وقت یکبار مواجه می شود.
اما برای حل این مشکل راه حل چیست؟

راه حل این است که پاور را توسط ولت متر چک و بررسی کنید تا از ولتاژ دستگاه مطمئن شوید، چنانچه ولت متر عدد 12 را به شما نشان دهد یعنی سیستم مشکلی ندارد و در غیر این صورت، تعویض قطعه حتمی است چون ممکن است فیوز سوخته باشد البته قبل از این که فیوز را تعویض کنید، آب باطری  ماشین را هم چک کنید ممکن است به دلیل اتمام آب باتری ماشین، سیستم عملکرد صحیح خود را از دست داده باشد.

 از کار افتادن دکمه های ضبط ماشین
از کار افتادن دکمه های ضبط ماشین

4- عملکرد نا مناسب کنترل تعادل صدای بم (باس)

در هنگام نصب کاملا حرفه ای ضبط ماشین این که قدرت باس ضبط  شما بخصوص در زمان استفاده از تنها یک ساب بیشتر باشد وسوسه برانگیز است، برای این که سیستم صوتی بتواند صدا های زیر و بم را به راحتی کنترل کند و لرزش مورد نیاز را ایجاد کند، باید بخش کنترل تعادل، سیستم صوتی را به یک طرف هدایت کند و بعد تعادل را به مرکز بر گرداند. اگر این اتفاق صحیح انجام نشود، بلند گوهای شما تنظیم نمی شوند و صدای مناسبی نخواهید شنید.

برای رفع این مشکل می توانید قطب های مثبت و منفی بلندگو های نصب شده در قسمت جلو و عقب ماشین را جابجا کنید  و برای داشتن باس مناسب، اکولایز استریوی ضبط خودرو  را مسطح کنید و تمام خطوط نمودار EQ را صفر کنید  و به آرامی نسبت به تنظیم خروجی ساب ووفر اقدام کنید تا به نقطه اوج و جذاب صدای مورد علاقه خود برسید. یک راه دیگر برای بالا بردن کیفیت باس، استفاده از تقویت کننده های خارجی است

اگر صدای باس از پشت سر شما شنیده می شود باید نقطه محلی آمپر ساب را کم تر کنید تا باس محدود به آن قسمت کمتر شود.

5- صداهای ناخواسته در سیستم صوتی ماشین

شنیدن صداهای مرموزی از سیستم صوتی ماشین تجربه بسیار نا امید کننده است. تقریباً هر راننده در یک زمان با صدای استریو اتومبیل مواجه شده‌است. منابع متعددی از صداهای ناخواسته وجود دارد اما برخی از رایج‌ترین این منابع، موارد زیر هستند:

آلترناتور :  این شایع‌ترین سر و صدای ضبط ماشین است، شرایط ضعیف سیستم شارژ و نیز ارتباط بین اجزای سیستم صوتی و باتری می‌تواند منجر به  صدای ممتدآلترناتور شود.

Symptom  آلترناتور: در این حالت شما صدای سر و صدایی را می‌شنوید که با ضربان آلترناتور خودرو نوسان می‌کند.

Accessory pop : این صدا معمولاً با یک رویداد الکتریکی خاص مرتبط است. معمولاً، لوازم جانبی مثل چراغ ماشین‌ها، wipers  شیشه جلو، سیگنال روشن و ترمزها جریان بالایی را ایجاد می‌کنند و باعث افزایش ولتاژ می‌شوند و سپس به سیستم صدا راه می‌یابند.

 Symptom : یک صدای پاپ تیز زمانی به گوش می‌رسد که در حال تعویض لوازم جانبی ماشین با سرعت بالا مانند آن‌هایی که در بالا لیست شده‌اند، می‌باشد.

جهت رهایی از این صداهای ناخواسته بهتر است از عملکرد صحیح  سیستم شارژ، پست های باتری ماشین، اتصالات آلترناتور، تقویت کننده های سیگنال و Eart  اطمینان حاصل کنید.

برای از بین بردن نویز ناشی از لوازم جانبی، خازن دو قطبی کوچک را بین سیم برق تولید کننده لوازم جانبی و زمین آن اضافه کنید. خازن موج قدرت را جذب خواهد کرد و در نتیجه از انتقال آن‌ها به سیستم صوتی خودرو جلوگیری خواهد کرد.

اگر صدای ترق و تروق به گوش می‌رسد، کانال را عوض کرده و چک کنید که آیا سر و صداها از بین می‌رود یا نه. در غیر این صورت، ترق و تروق که در تمام طول زمان رخ می‌دهد، باید تعمیر یا تعویض شود.

قیمت باتری ماشین در کیان باتری با توجه به ارسال و نصب رایگان در شهر تهران بسیار مناسب است.

6- علت قطع شدن صدای ضبط ماشین

برای توضیح علت صدا نداشتن ضبط ماشین میتوانیم به این مورد اشاره داشته باشیم که صدا زمانی قطع می‌شود که آمپلی فایر بسیار گرم شده باشد یا اینکه سیم اسپیکر قطع شده باشد.

اکثراً وقتی موسیقی با صدای بلند به مدت طولانی روشن باشد آمپلی فایر ها داغ می‌شود و برای اینکه این گرما را مدیریت کند باید آمپلی فایر در جریان هوای کافی باشد. بهتر از برندهای معتبر استفاده کنید.

این مشکل زمانی مشخص می‌شود که صدای پخش و باند به طور ناگهانی قطع شود و بعد از مدت کوتاهی بر می‌گردد.

برای رفع این مشکل باید مطمئن شوید که در جایی که آمپلی فایر نصب شده جریان هوا به اندازه کافی وجود داشته باشد و همیشه خنک باشد و همچنین باید سیم‌های اسپیکر را چک کنید تا مطمئن شوید آنها به طور کامل وصل باشد.

7- علت داغ شدن ضبط ماشین

 علت خرابی ضبط ماشین
علت خرابی ضبط ماشین

از مهم‌ترین دلایل این مشکل سیم کشی اشتباه است؛ سیم‌های اسپیکرها ممکن است به صورت اشتباه نصب شده باشد یا اینکه سیم‌هایی که باید به‌طور جداگانه وصل می‌شدند باهم وصل شده‌اند.

تا وقتی که چند دستگاه الکتریکی مختلف در هنگام استفاده داغ نشود هیچ مشکلی درباره گرم شدن دستگاه وجود ندارد، تولید گرمای بسیار زیاد نشانه‌ای از نقص در کارکرد درست دستگاه است.

تست و تعمیر ضبط ماشین

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
235 نظرات
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
مهسا
مهسا
10 ماه پیش

ضبط فابریک ۲۰۶ تیپ دو بعد از هربار استارت زدن کد. میخواد چطور ازبین میره؟

محمد
محمد
10 ماه پیش

سلام ظبط من یک روز نبود وصل کردم روز بعد دیگه روشن نشد

فرشاد
فرشاد
10 ماه پیش

سلام خسته نباشید چراغ دکمه های مانیتورم روشن نمیشه اما کار میکند یعنی وقتی چراغ خودرو روشن میکنم چراغ دکمه های کناری مانیتو روشن نمیشه اول روشن میشد ممنون میشم راهنمایی کنید

پیمان
پیمان
11 ماه پیش

سلام ظبط ساینا شرکتیه خود به خود از رو فلش یا بلوتوث میره رو رادیو و شکستی ها هم کار نمیکنند

vahid
vahid
11 ماه پیش

سلام تو usb برق ۱۲ ولت هست مشکلش چیه

Msn
Msn
11 ماه پیش

سلام
ضبط ماشین ساینا اس روشن میشه همه چیزش هم کار میکنه منظورم منو و … فقط صدا از باند نمیاد البته در موقع اتصال به بلوتوس صدای کانکت از باند میاد
لطفا راهنمایی کنید

Amir
Amir
1 سال پیش

سلام ماشین من پارس داشپورد جدید بعی وقتا موقع اهنگ گوش دادن خودش میپره میره روی رادیو

امیرعلی
امیرعلی
1 سال پیش

من یک ضبط پایونیر دارم وقتی بهش آمپلی‌فایر وصل می کنم صدای کمی می ده آیا درست شدنی هست؟

آخرین ویرایش 1 سال پیش توسط امیرعلی
مهدی
مهدی
1 سال پیش

سلام
بنده پیکان دارم وقتی چراغ ها رو روشن میکنم ضبط قطع میشه وقتی چراغ هارو خاموش میکنم ضبط میخونه علت چیه

سجاد
سجاد
1 سال پیش

سلام پخشه من از جایی که پنل وصل میشود اتصال کرد و دیگه روشن نشد به نظرتون پخشم سوخته از چیش میتونه باشه

maf
maf
1 سال پیش

سلام
آیا بعد از نصب مانیتور اندروید روی کوییک ضبط ماشین از کار میافته؟؟
یکیش باید کار کنه؟

Feri
Feri
1 سال پیش

سلام وقت بخیر. پخشم پایونیر هست و تازه تنظیم کردم ولی موقعی که ماشینو خاموش روشن میکنم تنظیمات پخش کلا ریست میشه. مشکلش چیه لطفا بگین🙏🏻❤️

علیرضا
علیرضا
1 سال پیش

سلام ظبط ماشینم با اینکه روشنه قفل شده و هیچ دکمه ای کار نمیکنه باید چیکار کنم ماشینم سمند

علی
علی
1 سال پیش

سلام. باندای رودری خودرو تیوولی رو به تازگی تعویض کردم. تا ده روز اول مشکلی نداشت ولی به تازگی هر از گاهی حین پخش صدا در حد 2 ثانیه قطع میشه باز وصل میشه ( صدای کل کابین قطع میشه حتی باندای عقب که فابریک هستن )
میخواستم بدونم ایراد از چی میتونه باشه ؟ در ضمن باطری ماشینم هم خرابه باید تعویض بشه ممکنه از باطری باشه ؟

کیان باتری
در جواب  علی
1 سال پیش

با سلام
این ایرادی که بیان نمودید ارتباطی با باتری خودروی شما نمی تواند داشته باشد. اتصالات سیستم صوتی و بلندگوهایی که تعویض نمودید را بررسی نمائید.

حمید رضا
حمید رضا
1 سال پیش

یه بلندگوی خوب چه مشخصاتی داره؟ می خوام بگیرم لطفا راهنمایی کنین

کیان باتری
در جواب  حمید رضا
1 سال پیش

با سلام
ویژگی های بسیاری برای این محصول می توان متصور بود اما بر اساس سلیقه و ذائقه شخصی خود و از میان ویژگی های بلندگوی ماشین می توان به کیفیت ساخت، تنوع سایز، توان خروجی مناسب و … اشاره نمود.
از دیگر ویژگی های بلندگوی ماشین نصب آسان این تجهیزات می باشد.
همچنین برای خرید انواع بلندگوی ماشین باید قیمت فروش این تجهیزات را نیز مد نظر قرار داد.

رضا
رضا
1 سال پیش

سلام ماشین من ۴۰۵ است و ضبط خودرو کاملا خاموش شده، اما هنگامی که در حین رانندگی ترمز میگیرم صفحه ضبط کاملا روشن می شود و وقتی ترمز را رها می کنم دوباره ضبط خاموش می شود، یعنی برای روشن نگه داشتن ضبط باید ترمز را نگه دارم 🤪 لطفا راهنمایی کنید مشکل چیه و چکار کنم؟

کیان باتری
در جواب  رضا
1 سال پیش

با سلام
احتمال می رود که خودروی شما دچار اتصال کوتاه شده است. حتما نیاز هست که به یک متخصص برق خودرو مراجعه نمائید تا خودروی شما را بررسی و چکاپ نموده و مشکل آن را مرتفع نماید.

Milad
Milad
1 سال پیش

سلام ، من هر بار ماشین رو خاموش میکنم فلش از اول پلی میشه ، وقتی روشن میکنم ضبط اول میره روی سی دی ، بعدش میاد روی یو اس بی ، سی دی رو در میاری میره رو رادیو بعد میاد رو یو اس بی
چجوری تنظیمش کنم هی از اول پلی نشه دهنمون گاییده شد اینقد شادمهر گوش کردیم

امیر
امیر
1 سال پیش

سلام خسته نباشید ببخشید ماشین ما ۴۰۵slxاست صبح که بیدار شدم رفتم استارت بزنم دیدم برق پشت امپر نمیاد بعد کاپوت رو دادم بالا دیدم باتری رسوب گرفته بعد خداروشکر ماشین رو هول دادیم روشن تا رفتم باطری ساز گفت باطری خالی کرده باطری رو هم عوض کردیم ولی الان ضبط ماشین روشن نمیشه مشکلش چیه؟؟؟

امیر
امیر
1 سال پیش

سلام، ماشین ۲۰۶ اس دی هستش ، میخواستم پخش رو تعویض کنم ، وقتی سوکت پخش رو میزنم سرجاش، در حالت سوییچ بسته چراغ نور پایین و چراغ های رو صفحه کیلومتر روشن میشه ، چراغ چک و استپ هم چشمک میزنن ، پخش سالمه تست شده ، پخش اولی ک روی خود ماشین بود از این ساده هاس ک فقط فلش میخوره، ایرادی هم ک این پخش داشت این بود ک ماشین رو ک خاموش میکردی چند دقیقه پخش روشن میموند ، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

بهرام
بهرام
1 سال پیش

سلام خسته نباشید
من تازه آمپ و ساب گذاشتم وقتی صدا رو تا ۵۵ می برم توی نیم ساعت بلندگو عقب و ساب قطع میشه بلند گو جلو وصل میمونه پنل پخش خاموش می کنم بعد پنل رو برمیدارم و دوباره وصل می کنم و دوباره اینطوری میشه از چیه

احمد
احمد
1 سال پیش

سلام پخش ماشین من فقط آهنگ اول رو میخونه و دیگه ساکت میشه آهنگ بعدی رو که میزنم هم تاثیری نداره

کامران کرمانشاه
کامران کرمانشاه
1 سال پیش

سلام ماشینم ساینا دارم چند روز پیش یه سیستم ظبط پاینر امپروساب ودوتا باندبستم چند روز خوب بود بعد صدای ولم زیاد مکنم قطع وصل میشم صدا کم مکنم خوب میشه صدا بلند میکنم قطع وصل میشه راهنمایی کنین ممنونم

کیان باتری
کیان باتری
در جواب  کامران کرمانشاه
1 سال پیش

با سلام
با توجه به توضیحاتی که بیان نمودید احتمالا هنگام استفاده با صدای زیاد خودروی شما برق کافی برای سیستم تامین نمی کند. توصیه ی شود حتما به یک متخصص برق خودرو مراجعه نمائید تا مشکل شما را بررسی و مرتفع نماید.
در موارد مشابه معمولا یا ظرفیت باتری خودرو را افزایش می دهند و یا از خازن استفاده می کنند.

سید
سید
1 سال پیش

سلام.
ماشین:۱۳۲مدل۹۵
ضبط:پایونیرub3050
بدون ساب،یک جفت۷۱۸ و امپ کارینا
وقتی ماشین خاموشه و سوییچ بازه،درو که بازمیکنم ضبط خاموش روشن میشه.
لطفا راهنمایی کنید

ابوالفضل
ابوالفضل
1 سال پیش

سلام وقت بخیر من کاشینم کوییکه ضبطش روشن میشه فلش رو هم میخونه ولی دکمه های ضبط کار نمیکنه ولوم کار نمیکنه صدای اهنگم کمه فقط درحد خوندن میاره اونم باصدای خیلی کم اصلا صداش کمو زیاد نمیشه تو صفحه نمایش هم هیچ کدوم از دکمه ها علامتی نشون نمیدن

آرمین
آرمین
1 سال پیش

با سلام ضبط فابریک ماشینم ک پارسه وقتی ولوم کمی زیاد میکنم بعد بیس دقیقه شروع به قطع و وصل صدای اهنگ مکنه انگار ک داغ کرده تبکه تبکه میخونه دلیلش چیه ایا فیوز ضبط نیم سوزه؟

سبد خرید
اسکرول به بالا
مشاوره رایگان و ثبت سفارش