ماشین بازیگران و افراد معروف ایرانی و خارجی

4.6
(444)

ماشین بازیگران معروف چیست؟ سلبریتی ها و افراد معروف چه نوع ماشین هایی سوار می شوند؟ بدون شک این قشر به سراغ خودرو های معمولی نمی روند و به لوکس ترین ها هستند؛ در این مقاله تلاش کردیم تا لیست جامعی از ماشین های افراد مشهور ایرانی و خارجی تهیه کنیم اگر شما نیز در این باره کنجکاو هستید تا انتها همراه کیان باتری باشید.

ماشین بازیگران معروف و مشهور
ماشین بازیگران معروف و مشهور

ماشین بازیگران معروف چیست؟

در ادامه ما به معرفی مدل خودرو معروف ترین سلبریتی های ایران می پردازیم سعی بر این داشتیم که هم از افراد معروف ایرانی و هم خارجی-هالیوودی صحبت کنیم.

ماشین محمدرضا گلزار

ماشین محمدرضا گلزار
ماشین محمدرضا گلزار

محمد رضا گلزار جزو سوپراستار هایی است که فیلم هایش محوبیت بسیاری دارد، این بازیگر علاقه زیادی به داشتن ماشین های لوکس و خاص دارد و همان طور که می دانید در سال 1398 برند R&R را نیز راه اندازی کرد که هدف از فعالیت آن سفارشی سازی کردن داخل کابین های خودرو به صورت حرفه ای است.

اولین خودور لوکسی که از این بازیگر دیده شد یک آئودی زرد رتگ بود که در بخش هایی از فیلم شیش و بش نیز آن را مشاهده کردیم.

پس از آن گلزار به سراغ فرای F430 سفید رفت، این خودرو باعث درامد زایی برای گلزار نیز شد زیرا عکس های مدلینگ زیادی را در کنار آن ثبت کرد.

علاوه بر این گلزار را در پشت خودور های دیگری مثل بوگاتی، ویرون، رولز رویس و … دیده ایم.

ماشین مهران مدیری

ماشین مهران مدیری
ماشین مهران مدیری

این بازیگر معروف و سرشناس بیشتر به خودرو های آلمانی علاقه نشان داده است و پشت ماشین هایی همچون بنز و بی ام و بسیار دیده شده است، جدیدترین ماشینی که از آن دیده شده است یک دستگاه بی ام و است.

همچنین بخوانید: باتری مناسب خودروهای مرسدس بنز

ماشین فرزاد فرزین

ماشین فرزاد فرزین
ماشین فرزاد فرزین

فرزاد فرزین جزو خواننده های معروفی است که در بازیگری نیز به خوبی عمل کرده است، از علاقه های این فرد محبوب می توان به رانندگی اشاره کرد. خودرویی های که فرزاد فرزین پشت آن ها دیده شده است لکسوس، پورشه و مرسدس بنز هستند.

در سریال عاشقانه نیز شاهد سکانس هایی بودیم که فرزاد فرزین در خودرو پورشه رنگیش بازی کرده بود.

خودرو های بابک جهانبخش

بابک جهانبخش به وضوح نشان داده است که ماشین ها علاقه خاصی دارد و به دنبال داشتن ماشین خاص و لاکچری است، تا کنون این خواننده معروف در پشت ماشین هایی همانند پرادو، لکسوس ES و شورولت دیده شده است.

اخیرا نیز بابک جهانبخش در صفحه اینستاگرام خود عکس را منتشر کرده است که نشان از ماشین گرانش یعنی شورولت کاماری مشکی دارد.

ماشین محسن یگانه

محسن یگانه نیز علاقه خاصی به سلفی گرفتن با ماشین های لوکس دارد، این خواننده معروف بار ها با خودروی لکسوس RX350 دیده شده است، علاوه بر آن ظاهرا به بنز نیز علاقه مند است و چندین سری عکس آن را در فضای مجازی منتشر کرده است.

باتری لکسوس RX350

ماشین بهنام بانی

بهنام بانی جزو خواننده هایی است که در چند سال اخیر محبویت بسیار بالایی را به دست آورده، این خواننده محبوب گفته است که از 18 سالگی آرزو داشته است یک خودرو ماکسیما، آرزا و یا ایپروش داشته باشد و ظاهرا به آن چیزی که علاقه داشته است رسیده است زیرا خودروی کنونی او ماکسیما است.

ماشین سلبریتی های ایران

ویدئوی زیر بازیگران، خوانندگان و افراد مشهرو ایرانی را نمایش میدهد.

ماشین بازیگران هالیوود چیست؟

در مطالب بالا به ماشین تعدادی از افراد معروف داخل ایران اشاره کریدم، توجه داشته باشید که از بازیگران ایرانی اطلاعات زیادی در دسترس نیست و نمی توان معتبر بودن آن را تشخیص داد و به جهت این که شما اطلاعات اشتباه نداشته باشید به افراد دیگر اشاره نکردیم.

اما در ادامه به سراغ افراد خارج از ایران رفتیم که اطلاعات جامع تری از آن ها موجود است.

خودور ساموئل جکسون

ماشین ساموئل جکسون
ماشین ساموئل جکسون

دارایی این بازیگر حدود 220 میلیون دلار تخمین زده شده است و دستمزد آن به صورت سالانه 13 میلیون دلار است، با توجه به درامد آن مشخص است که باید ماشین های بسیار لاکچری داشته باشد.

دو خودوریی که جکسون تا کنون بسیار در آن دیده شده است میباخ 57 و تویوتا نام دارد، اما این دو تنها ماشین هایی او نیستند و دارای خودرو های دیگری نیز است.

شاهرخ خان

ماشین شاهرخ خان بازیگر مشهور
ماشین شاهرخ خان بازیگر مشهور

این بازیگر اهل هند علاقه بسیاری به جمع آوری کلکسیون ماشین ها دارد و دارای گران ترین ماشین ها در میان بازیگران است.

موضوع شگفت انگیزی که در مورد آن وجود دارد این است که او دارای 20 خودرو می باشد که از گران ترین آن ها می توان به بوگاتی ویریون اشاره کرد.

دواین جانسون

ماشین جانسون بازیگر هالیوودی
ماشین جانسون بازیگر هالیوودی

دواین جانسون جزو گران قیمت ترین بازیگر های سال است که بسیاری آن را با لقب راک می شناسند، این سوپر استار معروف نیز همانند سایرین دارای چندین مدل خودرو در پارکینگ خود است.

این بازیگر به خودرو فورد اف 150 علاقه بسیاری نشان داده است که دلیل آن می تواند اندام ورزیده ای که دارد باشد.

خودرو لئوناردو دی کاپریو

ماشین دیکاپریو بازیگر محبوب
ماشین دیکاپریو بازیگر محبوب

از محبویتی که این بازیگر دارد نیز نمی توان به راحتی چشم پوشی کرد، دی کاپریو با ماشین های کاملا متفاوتی تا کنون دیده شده، متفاوت از این جهت که برخی از آن ها بسیار ساده هستند و برخی دیگر لوکس می باشند.

اما خودرویی که ظاهرا این بازیگر علاقه بسیاری به آن دارد از ماشین های برقی تسلا است که کاملا با فعالیت های محیط زیستی که دی کاپریو انجام می دهد جور است.

آمیتا پاچان

این بازیگر معروف که لقب پادشاه سینما هند را از آن خودش کرده است به نگهداری و جمع آوری ماشین ها لاکچری علاقه بسیاری دارد.

آمیتا پاچان دارای یک کلکسیون از 25 خودرو می باشد که گران قیمت ترین آن ها رولزرویس، لامبورگینی و مرسدس بنز است.

جیم کری

جیم کری جزو بازیگرانی است که در سینما کمدی به محبویت و ثروت بسیاری رسیده است، این بازیگر با توجه به علاقه بسیاری که به خودرو های لوکس دارد بخش از ثروتش را برای گرفتن مرسدس سی کلاس خرج کرده است.

ماشین سیلوستر استالونه

ماشین های سیلوستر
ماشین های سیلوستر

در دنیای هالیوود این بازیگر در سینمای اکشن به خوبی درخشیده است، سیلوستر که به قدرت و سرعت علاقه بسیاری دارد به دنبال ماشین هایی است که این دو فاکتور را دارا باشند.

از مدل بنز های این بازیگر می توان به SL 65 BLACK  که دارای 620 اسب بخار است اشاره کرد.

علاوه بر آن مدل خودرو موستانگی که سیلوستر بر پشت آن می نشیند تنها ماشینی است که به صورت خاص با شعله هایی از آتس و رینگ های 20 اینچی نقاشی شده است.

البته خودور هایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم برای موارد خاص توسط سیلوستر استفاده می شود و در مواقع روزمره از بنتلی رو باز استفاده می کند.

ماشین های سلنا گومز

سلنا گمز از خوانندگان جوان بسیار محبوبی است که ثروت بسیاری نیز دارد؛ علاوه بر صنعت خوانندگی سلنا نشان داده است که در زمینه بازیگری نیز به خوبی می تواند عمل کند و مجموعه های موفقی را در کارنامه خود دارد که نشان از استعداد اوست.

در زمینه ماشین ها نیز سلنا دارای سلیقه بسیار خوبیست و خودرو هایی که او انتخاب کرده است شامل: بی ام دبلیو، فورد فرار، وسپا بادی 125 و پورشه می باشد.

ماشین شخصی تام کروز

ماشین تام کروز معروف
ماشین تام کروز معروف

تام کروز از ستاره های پر طرفدار و بسیار محبوب در هالیوود است که با بازی در مجموعه فیلم های ماموریت غیر ممکن به شهرت بسیاری دست یافت، تام کروز که ارزش ثروت او تقریبا 480 میلیون دلار تخمین زده شده است به شرکت در مسابقات ماشین رانی علاقه بسیاری دارد؛ از این روز هر زمان که این مسابقات از طرف خیریه برگزار می شود تام با ماشین های جذابش در آن نیز حضور دارد.

جالب است بدانید که تام علاوه بر ماشین ها به موتورسیکلت نیز علاقه خاصی دارد و دارای یک کلکسیون از موتور های گران قیمت است.

برخی از خودرو هایی که این بازیگر از آن ها استفاده می کند عبارت است از: شورولت کوروت 1958، پورشه 911 از سری مدل 996، مرسدس بنز CLK، مرسدس بنز از نوع کلاس اس، فورد EXCURSION، بیوک رودمستر 1949، شورولت کوروت از نوع اس اس.

برد پیت

ماشین برد پیت
ماشین برد پیت

برد پیت که شهرت جهانی در صنعت بازیگری دارد ثروت بسیار بالایی را از این راه به دست آورده است، او نیز همانند سایرین بخشی از ثروتش را برای داشتن ماشین های لوکس استفاده می کند.

این ستاره هالیوودی علاوه بر ماشین و موتور به داشتن هلکوپتر و هواپیما های شخصی نیز علاقه مند است.

از مدل ماشین هایی که توسط این فرد سرشناس استفاده می شود می توان به مدل های زیر اشاره کرد.

تسلا مدل اس، کامارو اس اس، جیب چروکی، شورولت تاهو، بی ام و هیدروژن 7

سایمون کاول

سایمون کاول پس از شرکت در برنامه تولزیونی آمریکاز گات تلنت و آمریکن آیدل به شهرت جهانی بسیار زیادی دست یافت، از این رو بسیاری کنجکاو شدند تا درباره ثوروت و زندگی او بیشتر بدانند.

این شخص علاوه بر خانه بسیار لوکسی که دارد پارکینگ ماشین هایش هم نیز بسیار لاکچری می باشد. ماشین هایی که به تازگی سایمون در آن ها دیده شده است عبارت است از: رولز رویس فانتوم، فراری مدل 458

ماشین دیگر افراد معروف و فوتبالیست ها

در ادامه این مقاله قصد داریم به سراغ دیگر افراد معروف و برخی از بازیکن های تیم های فوتبال برویم.

ماشین علی کریمی

علی کریمی که به ستاره قرمز پوشان معروف بود علاقه بسیاری به خودرو ها خصوصا مدل های بی ام و دارد و ماشین هایی که بیشتر این شخص به سراغ آن ها می رود از همین مدل نیز است.

ماشین های علی دایی

ماشین علی دایی
ماشین علی دایی

علی دایی که جزو پیشکیسوتان در صنعت فوتبال است در زمینه های دیگری مانند پوشاک نیز تجارت دارد، ماشین هایی که توسط این شخص استفاده می شود باعث شده است تا بسیار بر سر زبان ها بیفتد.

آخرین ماشینی که علی دایی پشت آن دیده شده است یک مازراتی مشکی رنگ بود.

علاوه بر آن خودرو های دیگری که توسط آن استفاده می شود عبارت است از: دو مدل از آخرین سری های بنز، لندکروز، 3 نوع از مدل های بی ام دبلیو و نوع از پورشه که این ها نشان دهنده این است که علی دایی به داشتن خودرو های لاکچری علاقه بسیاری دارد.

امیر قلعه نویی

امیر قلعه نویی ظاهرا علاقه خاصی به خوردو های آلمانی دارد، ماشین هایی که تا کنون پشت آن ها دیده است بسیار گران قیمت بوده و نشان از ثروت این شخص دارد، ماشین های او شامل: مرسدس بنز کلاس اس W222، بنز  CLS و بنز E  می باشد.

علاوه بر آن ها چندین بار دیده شده است که امیر قلعه نویی با خودرو هایی از مدل لکسس RX و LX در خیابان ها حضور پیدا کرده است.

فرهاد مجیدی

ماشین فرهاد مجیدی
ماشین فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی که کاپیتان نام دار تیم استقلال است دارای ثروت بسیار بالایی می باشد. او نیز به خودرو های مدل بی ام و علاقه زیادی دارد و بیشتر با خودرو هایی از این مدل دیده شده است. علاوه بر ب ام و به تازگی او با خودرو رنجرور نیز دیده شده است.

سخن آخر

در این مقاله درباره ماشین بازیگران معروف ایرانی و هالیوودی و برخی از افراد معروف در صنعت فوتبال صحبت کردیم، تلاش ما بر این بود که تنها درباره افرادی صحبت کنیم که سوال درباره آن ها بیشتر است و امیدواریم که برایتان مفید بوده باشد. اگر شما نیز اطلاعاتی در این زمینه دارید که می تواند به کامل کردن این مقاله کمک کند خوش حال می شویم در قسمت نظرات برای ما بیان کنید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
0 نظرات
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
سبد خرید
اسکرول به بالا
مشاوره رایگان و ثبت سفارش