4.8
(789)

باتری یو پی اس صبا محصول شرکت صبا باتری همان شرکت توسعه منابع انرژی توان یا شرکت باتری‌سازی نیرو می‌باشد است. نمایندگی باتری یو پی اس صبا ارائه کننده انواع باتری های شرکت صبا باتری علاوه بر تولید انواع باتری خودرو در ایران یکی از تولید کننده اصلی انواع باتری UPS در داخل کشور با آمپرها و مشخصات زیر می باشد.

باتری یو پی اس صبا 2 نمایندگی باتری یو پی اس صبا در تهران
باتری یو پی اس صبا باتری

نمایندگی باتری یو پی اس صبا باتری

شرکت صبا باتری یکی از قدیمی ترین و در عین حال بزرگترین تولید کننده باتری در کشور می باشد. صبا باتری سابقه ای بیش از ۴۰ سال در ساخت انواع مختلف باتری دارد و طی این مدت موفق شده با تامین محصولات با کیفیت برای طیف گستره ای از مصرف کنندگان، تامین کننده اصلی باتری در کشور برای انواع خودرو های سواری، سنگین و تجاری باشد و همچنین شرکت صبا باتری در سال های اخیر به تولید انواع باتری غیر خودرویی همچون انواع باتری صنعتی و انواع باتری یو پی اس با برند صبا پرداخته است. که با توجه به کمبود تولید کنندگان ایرانی در این زمینه تبدیل به بزرگترین تامین کننده باتری یو پی اس ایرانی شده است.

فیلم معرفی محصولات صبا باتری

شرکت باتری یو پی اس صبا دارای کارخانجات متعدد در سراسر کشور است و سهم بازار ایران از تولیدات این شرکت ۲۱ درصد است.

واحد کنترل کیفیت این شرکت مجهز به تجهیزات پیشرفته و تیمی  با تجربه می باشد. اين شركت با بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته ساخت كشورهاي تراز اول اروپائي ،تکنولوژی برتر و نیز تخصص مهندسان مجرب هم اكنون فعاليت وسيعي در زمينه توليد انواع باتريها از 7. 5 آمپر ساعت تا ظرفيت 200 آمپر ساعت و توان توليد 5/2 ميليون دستگاه در سال ( باتريهاي سرب اسيدي ) و نيز باتريهاي سیلد MF (بدون نیاز به سرویس و نگهداری) ويژه نسل جديد خودروها با ظرفيت توليد 5/1 ميليون دستگاه در سال را دارد.

راهنمای خرید باتری یو پی اس

برای خرید باتری های یو پی اس باید چندین نکته را در نظر بگیرید تا مناسبترین سیستم یو پی اس و باتری را نسبت به کارآیی مدنظرتان خریداری نمایید:

  1. Backup Time (زمان پشتیبانی)
  2. توان مصرفی و موردنیاز
  3. قابلیت تنظیم پارامترها
  4. Internal Battery / External Battery (باتری خارجی / باتری داخلی)
  5. UPS آنلاین / UPS آفلاین
  6. گارانتی و خدمات پس از فروش
  7. UPS توزیع شده / UPS متمرکز
  8. توان مصرفی وسایل مصرف کننده
باتری یو پی اس صبا نمایندگی باتری یو پی اس صبا در تهران
باتری های ups صبا باتری

زمان پشتیبانی باتری یو پی اس

زمان حدودی قطعی برق در محلی که می‌خواهید باتری یو پی اس صبا را در آنجا کار بگذارید، محاسبه کنید. توان مصرفی دستگاه مصرف کنند از UPS را بخوانید. هر دو مورد را کنار هم قرار دهید تا بتوانید یک باتری UPS مناسب با زمان پشتیبانی خوب تهیه کنید.

زمان پشتیبانی یک یو پی اس، مدت زمانی است که یک یو پی اس میتواند به دستگاه مصرفی پس از قطع شدن برق، جریان الکتریکی برساند و از خاموش شدن ناگهانی آن جلوگیری به عمل بیاورد.

کارایی شناخت توان مصرفی و موردنیاز

کاملا بدیهی است که پیش از خرید و انتخاب یک یو پی اس لازم است توان مصرفی لوازم استفاده کننده از یو پی اس را داشته باشیم؛ امروزه به دست آوردن توان هر وسیله برقی کار بسیار راحتی است، زیرا بر روزی آنها توان مصرفی با واحد ولت نوشته شده است.

برای رسیدن به توان مصرفی لازم برای خرید باتری یو پی اس صبا لازم است تا تمام توانهای لوازم الکتریکی را با یکدیگر جمع کرده و ضربدر 1. 25 کنید. ضرب آخر برای اینست که توصیه می شودباید توان یو پی اس 125 درصد بیشتر از توان کل باشد تا مشکلی برای باتری ups پیش نیاید.

موارد استفاده باتری یو پی اس صبا

با توجه با اینکه باتری صبا دارای تقریبا تمام آمپر پرمصرف می باشد در همه زمینه ها از جمله استفاده در دزدگیر و یو پی اس های باتری داخلی تا استفاده برای یو پی اس های توان بالا و باتری خارجی و همچنین در صنایع انرژی خورشیدی قابل استفاده است.

کاربردهای دیگر باتری سیلد اسبد صبا باتری
  • سیستم های اعلام و اطفاء حریق
  • برد مدار فرمان آسانسور
  • مدار فرمان درب های اتوماتیک
  • سیستم های صوتی و اکوستیک
  • تجهیزات پزشکی
  • منابع تغذیه و یو پی اس
  • سیستم‌های برق اضطراری و یو پی اس
  • سیستم‌های اضطراری پشتیبانی
  • سیستم های مخابراتی
  • روشنایی اضطراری
  • سیستم های برق خورشیدی، بادی، هیبریدی و…
  • انواع تجهیزات نیازمند برق DCو….

 نمایندگی باتری یو پی اس صبا در تهران

نمایندگی باتری یو پی اس 1 نمایندگی باتری یو پی اس صبا در تهران

کیان باتری از جمله نمایندگی های فعال شرکت صبا بطور تخصصی در زمینه فروش باتری های یو پی اس شرکت صبا باتری می باشد و بدلیل خرید های عمده در فروش های عمده نیز نسبت به سایر نمایندگی ها قیمت پایین تری را ارائه می کند

گارانتی باتری یو پی اس صبا باتری

باتری یو پی اس راین نمایندگی باتری یو پی اس صبا در تهران
گارانتی نمایندگی باتری یو پی اس صبا

آمپر های مختلف باتری یو پی اس صبا دارای یک سال گارانتی از تاریخ تحویل باتری به مصرف کننده می باشد.  ارائه این خدمات توسط نمایندگی‌های صبا باتری در کمترین زمان انجام می‌شود. پیش از تهیه باتری‌های محصولات صبا باتری اقدام به بررسی شماره سریال ثبت شده روی بسته‌بندی محصولات این شرکت کنید و درنظر داشته باشید که هیچکدام از محصولات این شرکت بدون برگه ضمانت عرضه نمی‌شود.

مهمترین نکات در تعمیرات باتری یوپی اس صبا

برای تعمیر کردن باتری های یو پی اس باید چند نکات را نیز مورد توجه قرار بدهیم.

  • اولین نکته تاریخ تولید باتری مربوط به چه سالی می باشد.
  • و نکته دوم این است که مقدار ولتاژ این نوع باتریها چه قدر پایین است.
  • این دو نکته در تعمیر کردن باتری های یو پی اس سپاهان بسیار مهم است.
  • و در خیلی از موارد باتری های تعمیر میشوند، به شرط اینکه باتری های بر اثر اتصال کوتاه و کشیدن آمپر زیاد از حد (که باعث قطع شدن پلیت های داخل آن می گردد).
  • و از انجایی که قیمت باتری های یو پی اس به خاطر استفاده کردن کردن از سرب در این باتر ی ها که دارای مواد سمی و فرآیند های تولید آن ها بسیار پر هزینه و تولید از این دستگاه ها گران قیمت و پیشرفته دارد.

راهنمای خرید باتری یو پی اس صبا از کیان باتری

شما جهت خرید این باطری می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی با شماره 02188882222 و یا به صورت اینترنتی از طریق وبسایت کیان باتری با کلیک روی لینک زیر از قیمت روز این باطری مطلع و به صورت اینترنتی و یا تماس تلفنی باطری انتخابی خود را سفارش دهید.

جهت خرید و دریافت کاتالوگ قیمت باطری صبا و استعلام قیمت به روز این باتری می توانید از طریق لینک زیر که مربوط به تمام برندهای باتری یو پی اس است، سفارش خود را انجام دهید.

در صورت نیاز و در صورت درخواست مشتری، امکان حمل و نصب و راه اندازی و همچنین تست سلامت باتری ها و یوپی اس در محل پروژه توسط شرکت کیان باتری نیز وجود دارد.

قیمت باتری یو پی اس صبا

قیمت باتری ups صبا باتری، با توجه به آمپراژ و ابعاد و سایر مشخصات متفاوت است. در لیست زیر قیمت به روز باتری یو پی اس صبا آمده است.

در نهایت

شما می توانید انواع باتری یو پی اس را با بهترین کیفیت، تاریخ روز و قیمت مناسب را از سایت کیان باتری سفارش دهید و با بهترین کیفیت و قیمت تحویل بگیرد، تمامی باتری ها خود را به صورت کامل مستقیم و بدون واسطه به مشتریان عرضه می کند و مشتریان دیگر هزینه ی اضافی در قبال عمل واسطه گری پرداخت نمی کنند.

در صورت داشتن سوال و درخواست مشاوره درباره خرید خود می توانید با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید و مشکل و سوال خود را با متخصصین ما در میان بگذارید.

جهت تعویض باتری یو پی اس فرسوده خود با باطری یو پی اس صبا ویدئو زیر را مشاهده نمایید:

لطفا اگر تجربه یا سوالی از این برند باتری دارید در فرم انتهای صفحه به اشتراک بگذارید. کارشناسان کیان باتری به صورت 24 ساعت و شبانه روزی پاسخ گوی شما عزیزان هستند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
0 نظرات
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
مشاوره رایگان و ثبت سفارش