باتری رنو 21

4.9
(2102)

Cover 1024x576 باتری رنو 21

ظرفیت باتری اصلی: 60 آمپر ساعت – 60AH

ظرفیت باتری قابل نصب : 66 آمپر، 74 آمپر

ولتاژ باتری: 12 ولت

مدل باتری: سیلد اتمی

چینش قطبها: پایه کوتاه قطب چپ

  • باتری رنو 21 چند آمپر است و مشخصات فنی آن چیست؟

توضیح خودرو

پیشنهاد ما برای رنو 21 باتری 66 آمپر میباشد اما اگر محدودیت بودجه دارید همان 60 آمپر هم کفاف کار شما را خواهد داد. اگر اهل کولر گرفتن زیاد هستید و یا سیستم صوتی قوی دارید پیشنهاد میکنیم از باتری با ظرفیت بالاتر مثل 66 و 74 آمپر استفاده کنید.

قیمت باتری 60 آمپر رنو 21:

Filters Sort results
Reset Apply
باتری
قیمت (تومان)
2,115,000 تومان2,176,533 تومان
2,733,000 تومان2,807,149 تومان
2,885,000 تومان2,962,238 تومان
3,062,000 تومان3,142,856 تومان

در صورتی که از ادوات برقی مانند کولر زیاد استفاده میکنید می توانید از باتری 66 آمپر و باتری 74 آمپر نیز با توجه به نیاز خود استفاده نمایید. همچنین در صورتی که در خودروی خود سیستم صوتی و ساب ووفر و یا آمپلی فایر نصب کرده اید می توانید باتری خود را به 66 آمپر و 74 آمپر ارتقا دهید.

قیمت باتری 66 آمپر رنو 21:

Filters Sort results
Reset Apply
باتری
قیمت (تومان)
2,293,000 تومان2,360,003 تومان
2,971,000 تومان3,051,835 تومان
3,149,000 تومان3,233,471 تومان
3,329,000 تومان3,417,153 تومان

قیمت باتری 74 آمپر رنو 21:

Filters Sort results
Reset Apply
باتری
قیمت (تومان)
2,569,000 تومان2,644,082 تومان
3,063,000 تومان3,148,171 تومان
3,369,000 تومان3,460,407 تومان
3,464,000 تومان3,556,737 تومان
%name باتری رنو 21

  • چرا از خدمات کیان باتری استفاده نماییم؟

کیان باتری بزرگترین و قدیمی ترین شرکت در زمینه ارائه خدمات رسانی امداد باتری و نصب باتری ماشین در محل می‌باشد که بیش از یکصد نفر در آن مشغول به کار میباشند. امدادگران کیان باتری همگی دوره های تخصصی برق و الکترونیک خودرو را آموزش دیده اند و این اطمینان به شما داده میشود که خدماتی خوب و باکیفیت را در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایید. کیان باتری بزرگترین و معتبرترین مرجع تخصصی در مورد باتری خودرو در ایران میباشد که با بیشتر تولیدکنندگان خودرو در ایران و واردکنندگان خودروهای خارجی همکاری دارد. هدف ما ارائه خدماتی باکیفیت، سریع، دقیق و قیمت منصفانه است.

برای آشنایی با کیان باتری کلیپ زیر را مشاهده نمایید:

  • چگونه سفارش باتری ماشین برای رنو 21 بدهم؟

راحت ترین روش تماس تلفنی با مرکز پیام شبانه روزی کیان باتری با شماره 02188882222 میباشد. در تمام ساعت شبانه روز و حتی ایام تعطیل کارشناسان کیان باتری آماده مشاوره رایگان و ثبت سفارش شما میباشند. کیان باتری در 365 روز سال به صورت شبانه روزی باز میباشد.

  • از زمان ثبت سفارش چه قدر باید منتظر بمانیم تا باتری رنو 21 نصب شود؟

بین 10 دقیقه تا یک ساعت! بیشتر مشتریان کیان باتری افرادی هستند که در خیابان و یا پارکینگ، خودروی آنها روشن نشده است و به صورت امدادی و فوری نیاز به دریافت خدمات دارند. هر زمانی که خودروی شما روشن نشد کافیست با ما تماس بگیرید، در کوتاه ترین زمان ممکن امدادگران ما باتری شما را تعویض و خودرو را روشن تحویلتان خواهند داد. با اختلافی بسیار زیاد با رقبا، کیان باتری سریع ترین سرویس نصب باتری در ایران میباشد.

  • آیا تعویض باتری رنو 21 زمان بر است و معطل خواهم شد؟

خــیر، امدادگران ما به واسطه تعداد نصب بالا با نحوه تعویض باتری ماشین آشنایی کامل دارند و در کمتر از چند دقیقه باتری رنو 21 شما را تست و در صورت نیاز تعویض خواهند نمود. در مواردی که مشتری درخواست امداد فوری نماید، باتری توسط امدادگران موتوری ارسال میگردد تا در کمترین زمان مشکل خودروی مشتری مرتفع گردد.

%name باتری رنو 21

  • روزهای جمعه، تعطیلات رسمی و شب ها نیز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟

بــله، کیان باتری در 365 روز سال به صورت شبانه روزی باز است. در هر ساعتی از شبانه روز در کمترین زمان همراهتان خواهیم بود.

  • نحوه ارسال باتری رنو 21 به چه صورت میباشد؟

زمانی که شما سفارش باطری ماشین خود را ثبت میکنید با توجه به موقعیت مکانی که در آن قرار دارید، در کمتر از چند دقیقه سرویس به نزدیکترین امدادگر ارسال میشود. نحوه ارسال دقیقا مانند تاکسی های اینترنتی میباشد. به همان راحتی که اسنپ یا تپسی میگیرید باتری خود را تعویض خواهید نمود. در برخی موارد فاصله ثبت سفارش تا رسیدن امدادگر کمتر از 10 دقیقه طول میکشد. امدادگر پس از تست باتری قبلی رنو 21 شما اقدام به تعویض باتری جدید خواهد نمود.

  • آیا شما عامل فروش رسمی و نماینده فروش مورد تایید میباشید؟

بــله، شرکت کیان باتری با عمده تولید کنندگان باتری همکاری دارد و نماینده رســمی فروش شرکت های معتبری مانند صبا باتری، سپاهان باتری و وایا باتری میباشد. هم چنین این شرکت دارای نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) بوده و عضو اتحادیه نیز میباشد.

%name باتری رنو 21

  • ماشین من از خودروهای وارداتی و گران قیمت است، آیا شما تخصص لازم جهت تعویض باتری آن را دارید؟

بــله، ما برای تمام خودروهای موجود در ایران باتری عوض کرده ایم. تعداد زیادی از خودروهای گذر موقت و خاص از مشتریان ما میباشند. عمده نمایشگاه های اتومبیل سطح شهر نیز از مشتریان ثابت کیان باتری میباشند. حتی واردکنندگان خودرو نیز از مشتریان خاص ما میباشند و تعداد زیادی از خودروهای وارداتی که مشکل باتری داشته اند را در پارکینگ های گمرک برایشان باتری عوض کرده ایم. ضمنا امدادگران کیان باتری بر اساس سابقه و تخصص درجه بندی دارند. به عنوان مثال برای خودروهای آلمانی مانند بنز، بی ام و و پورشه یک دسته امدادگر خاص ارسال میشود، برای خودروهای ژاپنی، کره ای و چینی هم همین طور. به شما قول میدهیم از میزان اطلاعات و تجربه امدادگران کیان باتری شگفت زده خواهید شد!

  • آیا با تعویض باتری نیاز به تنظیم دوباره سیستم برقی خودرو است؟

عموما خــیر، بعد از تعویض باتری ماشین اطلاعاتی مانند ساعت خودرو، تنظیمات صندلی، تنظیمات سیستم صوتی و شیشه برقی ریست خواهد شد که به سادگی قابل تنظیم مجدد میباشند. در صورت نیاز امدادگران ما برای شما این موارد را انجام خواهند داد.

  • باتری من ممکن است سالم باشد، شما باتری قبلی رنو 21 را تست میکنید؟

بــله، قبل از تعویض باتری ماشین با دستگاه تستر دیجیتال بسیار دقیق باتری خودروی شما تست میگردد. اگر مشکل از باتری نباشد به شما اعلام میگردد و سعی میشود مشکل خودرو حل شود. در صورت خرابی باتری امدادگر اقدام به تعویض باتری رنو 21 خواهد نمود. همچنین سلامت سیستم برق خودرو شامل باتری، دینام و سیستم شارژ، توسط کارشناسان کیان باتری به صورت رایگان در محل تست میشود.

%name باتری رنو 21

  • باتری شما دارای تاریخ تولید به روز میباشد؟

بــله، کیان باتری به واسطه تعداد نصب بالا به صورت هفتگی از تولیدکنندگان اقدام به خریداری باتری مینماید. هر هفته چندین تریلی باتری در انبار مرکزی کیان باتری تخلیه میگردد. در صورتی که که در مغازه های سنتی سطح شهر ممکن است چندین ماه هم باتری فروش نرود و ماندگاری داشته باشد. شما با خرید از کیان باتری مطمئن خواهید بود که جدیدترین تاریخ ممکن را دریافت نموده اید. در اینستاگرام شرکت اطلاعات بیشتری در این مورد پیدا خواهید کرد.

کیان باتری را در اینستاگرام دنبال کنید.

  • باتری های شما گارانتی دارد؟

%name باتری رنو 21بــله، تمام باتری های دارای گارانتی میباشند. توجه نمایید برخی تولید کنندگان باتری ماشین مانند صبا باتری به همراه باتری کارت گارانتی کاغذی ارائه میکنند. برای دریافت خدمات گارانتی همراه داشتن این کارت ضروری است. برخی دیگر مانند سپاهان باتری دارای کارت گارانتی الکترونیکی هستند و میبایست مشتری گارانتی را فعال نماید. برخی دیگر مانند برند کیان پاور دارای گارانتی فعال از زمان تولید میباشند و هیچ نیازی به نگهداری برگه و یا فعال سازی گارانتی ندارند.

شرکت های تولید کننده برای ارائه خدمات گارانتی کمی شرایط را سخت کرده اند به عنوان مثال صبا باتری داشتن کارت گارانتی را برای دریافت خدمات الزامی میداند و سپاهان باتری فعال سازی مشتری را شرط ارائه خدمات میداند و ضمنا شماره همراهی که با آن گارانتی ثبت شده است میبایست در دسترس باشد. پس متاسفانه اگر یک مشتری کارت گارانتی را گم کرده باشد برای گارانتی صبا باتری به مشکل برمیخورد. همچنین اگر یک مشتری فعالسازی گارانتی را انجام نداده باشد یا شماره همراهی که با آن فعالسازی گارانتی را انجام داده است را در خاطر نداشته باشد برای گارانتی محصولات سپاهان باتری مشکل خواهد داشت.

بهترین گارانتی در حال حاضر برای باتری کیان پاور پریمیوم پلاس میباشد. تنها برندی که در محل مشتری امکان ارائه خدمات گارانتی دارد برند کیان پاور پریمیوم پلاس است و برای دریافت گارانتی نه وجود کارت گارانتی نیاز است و نه فعالسازی الکترونیکی و نه همراه داشتن شماره همراهی که با آن گارانتی ثبت شده است.

  • برای دریافت خدمات گارانتی چه کار باید انجام بدهم؟

نحوه دریافت گارانتی بستگی به برند باتری ماشینی که خریداری نموده اید دارد.

صبا باتری: برای دریافت گارانتی محصولات صبا باتری 02178147 تماس حاصل فرمایید. در ساعات اداری میبایست به یکی از مراکز خدمات گارانتی صبا باتری مراجعه نمایید. همراه داشتن کارت گارانتی مهر دار و فاکتور خرید الزامی است. خدمات گارانتی در محل برای محصولات صبا باتری ارائه نـمیشود.

سپاهان باتری: برای دریافت خدمات گارانتی سپاهان باتری با شماره 03135062 تماس حاصل فرمایید. دسترسی به شماره همراهی که با آن گارانتی باتری فعال شده است ضروری است. در ساعات اداری میبایست به یکی از مراکز خدمات گارانتی سپاهان باتری مراجعه نمایید. خدمات گارانتی در محل برای محصولات سپاهان باتری (باتری اوربیتال، باتری سوزوکی و اتمیک) ارائه نـمیشود.

برنا باتری: برای دریافت خدمات گارانتی سپاهان باتری با شماره 0315001 تماس حاصل فرمایید. در ساعات اداری میبایست به یکی از مراکز خدمات گارانتی برنا باتری مراجعه نمایید. خدمات گارانتی در محل برای محصولات برنا باتری ارائه نـمیشود.

کیان باتری: برای دریافت خدمات گارانتی برند کیان پاور پریمیوم پلاس در هر ساعت از شبانه روز میتوانید با شماره 02188882222 تماس حاصل فرمایید. تنها برندی در ایران که دارای خدمات گارانتی در محل مشتری است برند کیان پاور پریمیوم پلاس میباشد. برای دریافت خدمات گارانتی فقط وجود باتری معیوب کفایت میکند.

برای استفاده از گارانتی سایر برندها نیز میبایست مشتری در ساعات اداری به مراکز خدمات پس از فروش و گارانتی مراجعه نماید. توجه نمایید گارانتی باتری دوم تا زمان اتمام گارانتی باتری اول معتبر خواهد بود.

%name باتری رنو 21

  • شما کدام برند باتری ماشین را برای خودروی رنو 21 توصیه میکنید؟

کیان باتری در طول سالیان فعالیت با عمده تولید کنندگان باتری فعالیت نموده است. باتری های ایرانی عمدتا دارای کیفیت قابل قبولی میباشند. کیان باتری پس از سالها نصب باتری و کسب تجربه اقدام به سفارش یک برند خاص به نام کیان پاور پریمیوم پلاس نموده است و سعی کرده است عمده مشکلات سایر برندها در این محصول سفارشی و خاص برطرف شود. هیچ شرکتی در ایران به اندازه کیان باتری برای طیف مختلف خودروها باتری نصب ننموده است. از تک تک این نصب ها نکته ای یاد گرفته ایم و چکیده تجربه ما در این سالها در این برند جمع شده است. به همین خاطر است گارانتی این برند از 15 ماه به 21 ماه افزایش پیدا کرده است. کلمه پلاس در نام این برند نشان دهنده افزایش گارانتی آن میباشد. کلمه پریمیوم نیز به خاطر کیفیت برتر این برند نسبت به سایر محصولات و قابلیت نصب بر روی تمام خودورهای روز دنیا در نام این برند ذکر شده است. ضمنا این باتری مناسب مناطق گرمسیر و سردسیر ایران نیز میباشد. برای این برند به اعتبار کیفیت بالا و درصد بسیار پایین خرابی برای اولین بار در ایران خدمات گارانتی در محل مشتری ارائه شده است.

لیست قیمت باتری های کیان پاور پریمیوم پلاس به شرح زیر است:

Filters Sort results
Reset Apply
باتری
قیمت
2,597,000 تومان2,665,307 تومان
2,741,000 تومان2,813,765 تومان
2,885,000 تومان2,962,238 تومان
3,149,000 تومان3,233,471 تومان
3,289,000 تومان3,377,549 تومان
3,369,000 تومان3,460,407 تومان
4,163,000 تومان4,275,510 تومان
4,334,000 تومان4,453,061 تومان

%name باتری رنو 21

  • آیا باتری که برای خودروی رنو 21 تهیه میکنم دارای نشان استاندارد میباشد؟

بــله، تمام محصولات عرضه شده در کیان باتری دارای نشان استاندارد میباشند.

  • آیا شما فاکتور رسمی هم ارائه میکنید؟

بــله، امکان ارائه فاکتور رسمی به صورت حقیقی و یا حقوقی با درج در سامانه مودیان وجود دارد.

  • آیا شما باتری دولتی هم دارید؟

بــله، باتری های تولید صبا باتری که زیر مجموعه وزرات دفاع میباشد به اسم باتری دولتی در بازار فروخته میشوند. مزیت صبا باتری تولید باطری ماشین با ارزان ترین قیمت باتری در ایران میباشد. برند واریان معروف ترین برند صبا باتری است.

%name باتری رنو 21

  • آیا باتری خارجی تولید کره جنوبی، ژاپنی و یا آلمانی موجود دارید؟

واردات باتری خارجی سالهاست که توسط دولت ممنوع شده است. برندهای باتری ماشین موجود در ایران که به اسم باتری خارجی فروخته میشوند عمدتا تولید داخل و تقلبی میباشند. برخی افراد سودجو باتری های دست دوم را نیز به اسم باتری نو به فروش میرسانند. در سالهای قبل که واردات آزاد بود عمده برندهای معتبر خارجی در کیان باتری موجود بود اما درحال حاضر به خاطر مسائل فوق فقط برندهای تولید داخل را به فروش میرسانیم. مشتریان عمدتا به خاطر کیفیت باتری های خارجی به دنبال تهیه این برندها هستند اما با قاطعیت به شما اطمینان میدهیم برندی که برای خودروی شما نصب مینماییم به طور حتم پاسخگوی نیاز وسیله نقلیه شما خواهد بود و جای هیچ نگرانی برای شما وجود ندارد. استفاده نمایندگی ها مجاز خودروهای خارجی از برندهای ایرانی با کیفیت مثل کیان پاور پریمیوم پلاس نیز نشان دهنده کیفیت بالای این محصولات میباشد.

جهت اطلاع لیستی از برندهای باتری خارجی که سابقا در ایران موجود بود را در ادامه ذکر میکنیم:

دلکور کره جنوبیاتلس بی ایکس
کره جنوبی
هیوندای کره جنوبیگلوبال کره جنوبی
دلکوراتلسانرسلگلوبال
پوماجگوار
سولایتراکت
رویالتایگر
ایندیگونوا
شارکآلفالاین
اوراستارتچیتا
هگزاهانکوک
تارگتسیلور
پلاتینومکوبا
فول پاورفالکون
و ...و ...و ...و ...

همچنین در بین باتری های خارجی برند وارتا مرسدس بنز و وارتا بی ام و بین ایرانیان بسیار مشهور و محبوب است.

  • چرا یک کارخانه مثل صبا باتری این تعداد برند متفاوت دارد؟

برخی تولیدکنندگان باطری ماشین مانند صبا باتری یک باتری با کیفیت یکسان را به 50 برند مختلف در بازار عرضه میکنند. این بیشتر به خاطر جلب مشتری و سیاستی جهت فروش بیشتر میباشد. همه ی این برندها یک کیفیت و مشابه هم میباشند. در صورت یکسان بودن مدت زمان گارانتی به نام برندهای مشابه یک کارخانه توجه ننمایید. به عنوان مثال برند واریان صبا باتری با سهند و اسپیدر صبا باتری هــــیچ تفاوتی ندارند و در یک خط تولید شده اند.

%name باتری رنو 21

  • اگر از شما باطری تهیه کنم آیا گارانتی خودروی من باطل خواهد شد؟

خــیر، تمام باتری های عرضه شده مورد تایید کارخانه های خودروسازی و واردکنندگان خودرو میباشند و استاندارهای تولیدکننده را پاس مینمایند. حتی واردکنندگان خودرو و تولیدکنندگان خودرو نیز از برندهای ما در محصولاتشان استفاده مینمایند.

  • هزینه باتری رنو 21 را به چه صورت پرداخت نماییم؟

بعد از تعویض باتری رنو 21 هزینه به صورت نقدی، کارت خوان سیار و یا واریز به حساب دریافت خواهد شد. قبل از حل مشکل نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نمی باشد.

  • آیا بابت نصب باتری ماشین میبایست هزینه ای پرداخت نمایم؟

خــیر، هزینه نصب باتری در محل مشتری رایگان میباشد.

  • آیا تحویل داغی باتری فرسوده ضروری است؟

خــیر، تحویل فرسوده الزامی نیست. اما توجه نمایید قیمت های محاسبه شده در وبسایت با احتساب دریافت داغی باتری فرسوده میباشد و قیمت داغی باتری از آن کسر گردیده است. در صورت نبود داغی باتری فرسوده بابت هر آمپر کسری، داغی مبلغی به قیمت باتری اضافه میگردد.

%name باتری رنو 21

  • آیا میتوانم باتری با ظرفیت بالاتر در رنو 21 استفاده نمایم؟

بــله، باتری با ظرفیت بالاتر قدرت آمپردهی بیشتر و عمر طولانی تری دارد و در زمان استفاده از لوازم برقی، فشار کمتری به سیستم برق خودرو وارد میشود. البته نصب باتری قویتر به فضای داخل موتور هر خودرو بستگی دارد. برخی ظرفیت باطریها اندازه یکسانی دارند و در وزن باتری تفاوت دارند. به عنوان مثال باتری 66 آمپر و 74 آمپر یک اندازه دارند و فقط وزن باتری 74 سنگین تر میباشد. در این مورد نصب باتری با ظرفیت بالاتر به راحتی امکان پذیر است.

  • آیا باتری شما اتمی و خشک است؟

بــله، باتری های عرضه شده برای خودرو رنو 21 در کیان باتری از نوع بدون نیاز به نگهداری Maintenance Free و به اصطلاح اتمی و خشک میباشند. البته کلمه اتمی و خشک یک اصطلاح عامیانه برای باتری های از نوع بدون نیاز به نگهداری میباشد وگرنه در تکنولوژی تمام باتری های خودرویی از اسید سولفوریک استفاده میشود.

  • عمر مفید باتری رنو 21 چه قدر است؟

به طور متوسط باتری عمری حدود 2 سال یا 40،000 کیلومتر دارد. البته هر کدام از این موارد که زودتر فرا برسد باتری نیاز به تعویض خواهد داشت. اما از آنجاییکه عموم افراد در سال حدود 20،000 کیلومتر با خودرو رانندگی میکنند، بعد از 2 سال باتری رنو 21 نیاز به تعویض پیدا خواهد کرد. خودروهایی که باتری در صندوق عقب قرار میگیرد معمولا عمر بیشتری دارند و تا امکان دارد تا 5 سال نیز کار کنند.

  • سال تولید باتری ماشین از کجا قابل شناسایی است؟

هر باتری بر روی بدنه خود دارای یک سریال یکتا جهت شناسایی سال و ماه تولید میباشد. البته برخی برندها مثل سپاهان باتری تاریخ تولید را دیگر روی بدنه باتری حک نمیکنند و فقط از طریق وبسایت آنها قابل استعلام میباشد.

%name باتری رنو 21

  • باتری قبلی رنو 21 من بعد از 2 سال هنوز استارت میخورد، آیا نیاز به تعویض دارد؟

بله، باتری یک ماده شیمیایی است و خرابی آن به مروز زمان اتفاق می افتد. بدین معنی که هر ماه باتری حدود 3 تا 4 درصد ضعیف می شود. اگر شما یک باتری 100 آمپرساعت تهیه نمایید بعد از ماه اول این باتری ظرفیتی معادل 96 تا 97 آمپر ساعت خواهد داشت و حدود 3 تا 4 آمپر ساعت ضعیف تر می گردد. طبیعی است قدرت جریان دهی باتری با عمر بالا بسیار افت کرده و ممکن است به ادوات برقی خودرو آسیب برساند. باتری یک ماده مصرفی است و جهت حفظ سلامت خودرو میبایست در یک دوره زمانی مشخص تعویض گردد.

  • از کجا بفهمم باتری رنو 21 خراب شده است؟

بهترین راه تست باتری استفاده از دستگاه تستر کنترل سلامت باتری می باشد و همکاران ما قبل از نصب باتری با دستگاه تستر، سلامت باتری شما را کنترل می نمایند. اگر به موارد زیر برخوردید احتمال خرابی باتری رنو 21 وجود دارد:

  • خودرو استارت نمی خورد و روشن نمی شود.
  • از عمر باتری 2 سال یا حدود 40،000 کیلومتر گذشته است.
  • صدای استارت رنو 21 تغییر پیدا کرده است و خودرو اصطلاحا به زور روشن میشود.
  • هنگام استارت زدن، خودرو صدای “تق تق” و یا “یک تیک کوچک” می دهد.
  • برق پشت آمپر رنو 21 وجود دارد ولی خودرو روشن نمی شود.
  • درب خودرو با ریموت باز نمی شود و یا سیستم صوتی کار نمی کند.
  • با توجه با راهنمای روی باتری، نشانگر سلامت باتری تغییر رنگ داده است.
  • در حالت خاموش بودن خودرو چراغ های خودروی رنو 21 کم نور شده است.
  • خودروی رنو 21 چند روز است سخت روشن میشود.
  • شکل ظاهری باتری تغییر پیدا کرده است مثلا باتری باد کرده، از آن اسید نشت کرده و یا قطب های باتری ذوب شده است.
  • چراغ باتری من روشن شده است، این نشان دهنده خرابی باتری خودروی رنو 21 است؟

خــیر، چراغ باتری هیچ ربطی به باتری ندارد. این چراغ نشان دهنده سالم بودن سیستم شارژ خودرو و دینام خودرو میباشد. وقتی این چراع در حال حرکت روشن میشود یعنی دینام شما دیگر امکان شارژ باتری را ندارد و به زودی پس از اتمام شارژ باتری خودروی شما خاموش خواهد شد. در این شرایط با تعویض باتری نیز مشکل شما حل نخواهد شد. مثل اینکه شارژر تلفن همراه شما خراب شده باشد و شما درخواست تعویض باتری آن را بدهید. البته توجه نمایید در حالت خاموش بودن ماشین همه ی چراغ های خطر خودرو روشن میشوند تا شما از درست بودن این ادوات اطمینان حاصل نمایید. ملاک خرابی دینام روشن بودم این چراغ در حین حرکت میباشد.

%name باتری رنو 21

  • ماشین من در حین حرکت خاموش شده است، ممکن است باتری خراب شده باشد؟

خــیر، اگر خودرو در حین حرکت خاموش شود مشکل از باتری نیست و سیستم شارژ خودرو میبایست بررسی و کنترل گردد. به احتمال زیاد یا تسمه دینام پاره شده است یا خود دینام خراب شده است..

  • خودروی من یک ماه است روشن نشده است و الان روشن نمیشود، باتری من خراب شده است؟

خــیر، باتری شما سالم است اما تخلیه شده است. باید باتری به باتری انجام دهید و چند ساعت خودرو را روشن بگذارید تا مجددا باتری شارژ شود. ادواتی مثل دزدگیر، ریموت و … در حالت خاموش بودن خودرو هم برق کمی مصرف میکنند و باعث تخلیه شدن باتری میشوند. اگر برای مدت زمان طولانی میخواهید خودروی خود را پارک نمایید حتما قطب منفی سر باتری را جدا نمایید.

  • باتری پایه بلند و پایه کوتاه و قطب راست و چپ به چه معنی است؟

منظور چینش قطب ها و سایز باتری است. به عنوان مثال ما 4 مدل باتری 70 آمپر داریم:

  • باتری 70 آمپر پایه بلند قطب چپ (موافق)
  • باتری 70 آمپر بلند قطب راست (مخالف)
  • باتری 70 آمپر پایه کوتاه قطب راست (مخالف)
  • باتری 70 آمپر پایه کوتاه قطب چپ (موافق)

هرخودرو یک مدل خاص برای خود دارد. اما نگران نباشید همکاران ما هنگام ارسال با توجه به مدل خودرو و سال ساخت دقیقا همان مدل مناسب خودروی شما را ارسال خواهند نمود. قیمت هر 4 مورد باطری یکسان است.

%name باتری رنو 21

در صورت داشتن هرگونه سوال یا نظری در زمینه باتری رنو 21 و یا نوشته فوق میتوانید در فرم نظرات انتهای صفحه با ما به اشتراک بگذارید. همکاران فنی کیان باتری در کمترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
0 نظرات
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
مشاوره رایگان و ثبت سفارش