مقایسه جک S5 و هایما S7

4.6
(194)

در این مقاله از کیان باتری به مقایسه جک S5 و هایما S7 و تفاوت این دو خودرو از نظر فنی و ظاهری می پردازیم.  هایما S7 بهتره یا جک S5 کدام را بخریم؟

طی سالیان اخیر ورود خودروهای چینی به داخل کشور، بازار داخلی ایران را دچار تحولاتی اساسی نموده است و این محصولات به خوبی توانسته اند جایگاه خود را پیدا کنند.

با ورود کراس اوورهای چینی به داخل کشور، به آرامی علاقه مصرف کنندگان داخلی به این دسته از خودرو ها نیز بیشتر گردید.

جک و هایما، دو خودروسازی هستند که عمرشان از دو شرکت خودروسازی ایران خودرو و سایپا هم کمتر است، ولی در طول سال های اخیر پیشرفت آنان به قدری چشمگیر بوده که امروزه شاهد تولید محصولاتی باکیفیت با امکان عرضه در بازارهای بین المللی هستیم.

 

مقایسه جک S5 هایما S7
مقایسه جک S5 هایما S7

در این مقاله برای کمک به خریداران دو خودروی جک S5 با هایما S7 و جهت آگاهی بیشتر آنها به مقایسه این دو خودرو پرداخته ایم.

هایما S7 و جک S5 دو خودروی چینی شاسی بلند سایز کوچک موجود در سگمنت کراس اوور با میانگین قیمتی نزدیک به هم هستند.

هر دو خودرو با کد پسوند “S” نامگذاری شده اند که به دلیل وجود ویژگی های مناسب از جمله قیمت قابل قبول، امکانات مناسب و همچنین پیشرانه‌های نسبتاً قدرتمند در بازار داخلی است و توانسته است سلایق گوناگون را با خود همسو سازد و مورد توجه قرار بگیرد.

 

مقایسه کلی جک S5 و هایما S7

 

مقایسه کلی جک S5 هایما S7
مقایسه کلی جک S5 هایما S7

جک S5 و هایما S7 به اندازه کافی شناخته شده هستند و دیگر نیاز چندانی به معرفی ندارند. فقط در چند جمله باید بگوییم که جک S5 از سال 1394 وارد بازار ایران گردید که در آن زمان به گیربکس دستی مجهز بود.

در سال 1396 بود که این خودرو با گیربکس ۶ سرعته دو کلاچه اتوماتیک و برخی امکانات بیشتر در‌ اختیار مشتریان قرار گرفت.

کرمان موتور با مونتاژ جک S5 به جایگاه خوبی در بازار خودروهای چینی دست یافت اما کمبود گیربکس اتوماتیک برای آن نقطه ضعف بزرگی تلقی می شد.

اکنون جک اتوماتیک S5 با چند گزینه اضافی برای شکست دادن بیشتر رقبای خود به بازار آمده است. جک S5 در طراحی بدنه از سبک هیوندای IX35 پیروی می کند و می توان آن را نسخه چینی IX35 دانست.

در نسخه اتوماتیک تغییرات ظاهری به تعویض چرخ های 18 اینچی و تغییر سپر و چراغ های جلو محدود می شود. با ورود به کابین S5 شباهت به IX35 بیشتر شده و کاملاً مشهود است.

 

مقایسه جک S5 هایما S7
مقایسه جک S5 هایما S7

هایما S7 را می توان پر فروش ترین و استراتژیک ترین محصول هایما نامید. طراحی هایما S7 بسیار زیبا و خوب است. هایما طراحی این مدل را بیونیک می داند زیرا حتی در کوچک ترین نماها نیز هیچ اثری از طبیعت در طراحی این خودرو دیده نمی شود.

اما به طور کلی طراحی آن در بخش خارجی اگر چه در برخی موارد فاقد هماهنگی لازم است، اما نتیجه آن در این بخش قابل قبول است. در داخل کابین، طراحی و ارگونومی خودروی هایما S7 مناسب است.

اما کیفیت ساخت و مونتاژ پایینی دارد و همانند جک S5 از فقدان کیفیت متریال رنج می‌برد. تجهیزات رفاهی و ایمنی این دو مدل تقریباً برابر است.

 

مقایسه جک S5 هایما S7
مقایسه جک S5 هایما S7

اینطور می توان بیان نمود که هایما S7 توربو شباهت بیشتری به شاسی بلندهای کلاسیک فول سایز دارد و چهره نسبتاً ساده آن می تواند سلیقه های مختلف را پوشش دهد، اما از طرفی جک اس 5 شباهت بیشتری به کراس اوورهای مدرن به خصوص محصولات هیوندای دارد.

استفاده از منحنی های بیشتری در خطوط اصلی بدنه آن دیده می شود. بنابراین اگرچه طراحی جک S5 برای مشتریان امروزی مناسب تر به نظر می رسد، در عین حال هایما S7 توربو نیز با ظاهر جذاب خود طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است.

همچنین بخوانید: نقد و بررسی مزایا و معایب جک S5

فیلم مقایسه جک اس 5 و هایما اس 7

ویدئوی زیر خودرو های جک S5 و هایما S7 را باهم مقایسه کرده و مشخص می کند ارزش خرید کدام بیشتر است. که به خریداران این خودروها کمک زیادی می کند.

مقایسه JAC S5 و HAIMA S7

اما هایما S7 و جک S5 از لحاظ فنی چه تفاوت‌هایی دارند و کدام یک بهتر از دیگری است؟ بسیاری معتقدند کیفیت دو خودروی هایما S7 و جک S5 مشابه همدیگر است.

می بایست بیان نمود که نسخه توربو هایما S7 در مقایسه با نسخه تنفس طبیعی آن بسیار توانمندتر و از دیدگاه فنی برتر است.

حتی در بسیاری از رسانه‌های جهانی، شتاب 0 تا 100 هایما S7 بهتر و سریع‌تر از جک S5 به ثبت رسیده است.

جک S5 نیز پرفروش‌ترین کراس اوور چینی بازار کشور است که توان فنی خوب و قیمت رقابتی آن در کنار آپشن‌های کافی از آن یک گزینه محبوب در بازار ایران ساخته است

تفاوت مشخصات فنی موتور اس 5 و اس 7

مقایسه فنی جک S5 هایما S7
مقایسه فنی جک S5 هایما S7

نخستین مرتبه هایما S7 با یک پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی در بازار ایران عرضه شده بود، ولی از سال 96 مدل فیس‌لیفت هایما S7 با پیشرانه‌ای توربو عرضه شد.

این نسخه با یک موتور 4 سیلندر خطی 16 سوپاپ 1.8 لیتری توربو با 170 اسب‌بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور که به کمک یک جعبه‌دنده 6 دنده اتومات به چرخ‌های جلو ارسال می‌کند.

صفر تا صد این خودرو برابر با 10.5 ثانیه بوده و طبق کاتالوگ، حداکثر سرعتی برابر با 170 کیلومتر برساعت دارد. مصرف ترکیبی 9.7 لیتری هایما S7 توربو در هر صد کیلومتر برای یک شاسی بلند 1.5 تنی عدد خیلی خوبی محسوب نمی‌شود.

 

مقایسه فنی جک S5 هایما S7
مقایسه فنی جک S5 هایما S7

جک S5 از همان ابتدا با پیشرانه 2.0 لیتری توربو شارژر به بازار وارد شد که از دو گیربکس شش سرعت دستی یا شش سرعت دو کلاچ اتوماتیک (6DCT ) بهره می‌گرفت.

نسخه اتوماتیک دو کلاچ به سرعت جای نمونه دستی را گرفت و با کمک پیشرانه 2.0 لیتری که قادر به تولید قدرت 174 اسب بخار در دور 5200 و گشتاور 265 نیوتون متر در دور 2000 تا 4000 است.

این پیشرانه می‌تواند وزن 1550 کیلوگرمی جک S5 را در حدود 10.3 ثانیه از حالت سکون به شتاب 100 کیلومتر بر ساعت برساند که به واقع برای خودرویی از این کلاس بسیار چابک به حساب می‌آید.

این در حالی است که مصرف سوخت متوسط این خودرو در حدود 8 لیتر در هر صد کیلومتر عنوان می‌شود. طبق مقایسه مشخصات فنی این دو خودرو نظیرشتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت به هیچ عنوان نمی‌توان به اعداد و ارقام شنیده شده اعتماد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مقایسه فنی هایما S7 و جک S5 جدول زیر را مطالعه نمایید.

جدول مقایسه فنی جک S5 و هایما S7
مدل خودروهایما S7 توربوجک S5 اتوماتیک
پیشرانه4سیلندر توربوشارژ4 سیلندرتوربوشارژ
حجم موتور1800 سی سی2000 سی سی
حداکثر قدرت170 اسب بخار174 اسب بخار
حداکثر گشتاور230 نیوتن‌متر265 نیوتن‌متر
گیربکس6 سرعته اتوماتیک6 سرعته دو کلاچه اتوماتیک
مصرف سوخت (ترکیبی)9.7 لیتر8 لیتر
شتاب صفر تا 100حدود 11.5 ثانیهحدود 11 ثانیه
حداکثر سرعت170 کیلومتر بر ساعت180 کیلومتر بر ساعت

 

به طور خلاصه می توان بیان نمود که حجم موتور جک S5 بالاتر از هایما S7 است. قدرت و گشتاور بالاتری هم دارد. اما هایما S7 موتوری با خروجی و سر و صدای کمتر دارد. موتور هایما نرم و روان است، وزن جک S5 هم بیشتر از هایما S7 است.

بنابراین، جک موتور قوی‌تری دارد و به‌ واسطه ویژگی‌هایش شتاب بهتری هم پیدا می‌کند. باید ببینید که در مقایسه جک S5 با هایما S7 کدام مورد برایتان کاربردی‌تر است و آن را انتخاب کنید.

 

باتری جک اس 5 و باتری هایما S7 در کیان باتری با قیمت مناسب و ارسال و نصب رایگان در شهر تهران است.

مقایسه امکانات و آپشن های JAC اس 5 با HAIMA اس 7

مقایسه امکانات و آپشن های جک S5 هایما S7
مقایسه امکانات و آپشن های جک S5 هایما S7

مقایسه جک S5 و هایما S7 از نظر امکانات رفاهی برای مخاطبان قطعاً هیجان انگیز خواهد بود. با توجه به اینکه خودروهای چینی در دهه اخیر با بهره‌مندی از امکانات رفاهی متعدد توانسته‌اند، محبوبیت بسیار بالایی را در در بازار جهانی، به خصوص ایران به دست آورند.

 

مقایسه امکانات و آپشن های جک S5 هایما S7
مقایسه امکانات و آپشن های جک S5 هایما S7

آپشن‌ها و امکانات رفاهی موجود در این دو خودرو تقریباً در سطح یکسانی قرار دارند؛ اما با بررسی دقیق‌تر متوجه می‌شویم، هایما S7 شرایط رفاهی بهتری را در اختیار راننده و سرنشینان خود قرار می‌دهد.

به همین دلیل  در مقایسه جک S5 و هایما S7 از نظر برخورداری از آپشن‌ها و امکانات رفاهی هایما S7 امتیاز بالاتری را کسب می کند.

در زیر در جدولی امکانات این دو خودرو را بررسی کرده ایم تا تفاوت این دو خودرو را در بخش آپشن ها بهتر متوجه شوید:

جدول مقایسه امکانات و آپشن های جک S5 و هایما S7
جک S5هایما S7تجهیزات
جلو: تنظیم ارتفاع نور، چراغ‌های مه شکن جلو ، روشن شدن اتوماتیک چراغ‌های جلو

عقب: چراغ‌های عقب LED، چراغ ترمز سوم، چراغ‌های مه شکن عقب

جلو: چراغ‌های جلو هالوژن، چراغ مه شکن جلو، چراغ روز

عقب: چراغ‌های عقب LED، چراغ ترمز سوم، چراغ‌های مه شکن عقب

چراغ
کلیدهای مولتی مدیا روی فرمان، کامپیوتر سفری، دارای دیمر (تنظیم کننده نور صفحه کیلومتر)، دارای 6 بلندگو،  بلوتوث، سیستم پخش 5MP با خروجی USB ،IPod ،AUXمانیتور مولتی مدیا تصویری لمسی 7 اینچی، رادیو پخش سی دی، نمایشگر لمسی با GPS و پورت USB/AUX/SDسیستم های مولتی مدیا
۹ اینچ لمسی۷ اینچ لمسیصفحه نمایش
۱۷ اینچ آلومینیومی۱۷ اینچ آلومینیومیرینگ ها
چراغ راهنما روی آینه، آینه‌های جانبی برقی تاشونده همراه با گرمکنآینه وسط ضد نور با قابلیت نمایش فاصله عقب تا مانع، آینه‌های جانبی راهنمادار و گرمکن دار

 

آینه
تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانهتهویه مطبوع اتوماتیکتهویه مطبوع
جلو: تنظیم صندلی راننده در ۶ جهت و کمک راننده در ۴ جهت، صندلی چرمی

عقب: قابلیت تا شوندگی، دارای قابلیت پشتیبانی از ایزوفیکس

جلو: صندلی راننده ۸ حرکته برقی گرمکن دار و صندلی شاگرد ۴ حرکته دستی، دارای روکش چرمی با تریم دو رنگ

عقب: دارای استراحتگاه دست، قابلیت تا شوندگی ۶۰/۴۰ و اضافه کردن فضای صندوق

 

صندلی

بالابر برقی شیشیه‌های جلو و عقب، گرمکن شیشه عقبشیشه بالابر برقی جلو و عقبشیشه
سنسور دنده عقب، سیستم کنترل ایستایی در سر بالایی HAC ، سیستم کنترل سرعت خودرو در سر پایینی HDCTPMS (سامانه کنترل باد لاستیک)سیستم های هشدار دهنده
سانروفکروز کنترلسایر امکانات

 

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی هایما S7 پلاس توربوشارژ

مقایسه طراحی ظاهری JAC S5 و هایما S7

مقایسه طراحی ظاهری جک S5 هایما S7
مقایسه طراحی ظاهری جک S5 هایما S7

 

 

مقایسه طراحی ظاهری جک S5 هایما S7
مقایسه طراحی ظاهری جک S5 هایما S7

 

مقایسه طراحی ظاهری جک S5 هایما S7
مقایسه طراحی ظاهری جک S5 هایما S7

یکی دیگر از مواردی که در مقایسه هایما و جک به آن می پردازیم، ویژگی های ظاهری این دو خودرو است. که هر دو در این زمینه ویژگی های مناسبی برای ارائه دارند.

به هر حال ما قصد داریم با پرداختن به مشخصات ظاهری این دو خودرو به دغدغه خریداران پاسخ دهیم. هایما S7 ظاهری شبیه به SUV های کلاسیک دارد.

هایما به دلیل استفاده از خطوط تیز و ارتفاع نسبتا زیاد و و همچنین چراغ های 2 تکه در عقب خودرو ظاهری به نسبت بزرگ تری از جک  S5 دارد، همچنین استفاده از طراحی قدیمی هایما  نسبت به جک S5 دچار ضعف کرده است و آن را به عقب می اندازد.

 

مقایسه طراحی ظاهری جک S5 هایما S7
مقایسه طراحی ظاهری جک S5 هایما S7

اما در مقابل جک S5 با استفاده از خطوط نرم تر و منحنی وار ظاهری جدیدتری به خود گرفته است. این ظاهر و نوع طراحی تا حد زیادی شبیه برادر خوانده کره ای جک یعنی هیوندای توسان (IX35) است.

خصوصیتی که در جک S5 جلب توجه می کند فاصله بین محور این خودرو است که بر خلاف ظاهر جمع و جور تر آن نسبت به هایما S7، فاصله محوری بیشتر است که این موضوع تا حدی راحتی بیشتری برای سرنشینان عقب را فراهم کرده است.

در جدول زیر به مقایسه مشخصات ظاهری این دو خودرو پرداخته ایم:

جدول مقایسه مشخصات ظاهری جک S5 و هایما S7
چراغ روشنایی در روزداردندارد
فعال شدن خودکار چراغ‌هانداردندارد
تنظیم خودکار چراغ جلونداردندارد
سنسور پارک جلوندارددارد
سنسور پارک عقبدارددارد
قطر رینگ جلو17 اینچ17 اینچ
قطر رینگ عقب17 اینچ17 اینچ
عرض تایر جلو235 میلی‌متر225 میلی‌متر
عرض تایر عقب235 میلی‌متر225 میلی‌متر

 

از لحاظ طراحی داخلی:

 

مقایسه طراحی داخلی جک S5 هایما S7
مقایسه طراحی داخلی جک S5 هایما S7

در طراحی کابین هایما S7 از خودروهای ژاپنی الهام گرفته شده و نمایی زیبا و قابل توجه به آن بخشیده است.

این نمای زیبا از جانمایی ابزار و ادوات کنترل این خودرو به صورت دقیق و مناسب، صفحه نمایش لمسی موجود در بخش میانی داشبورد به همراه دو خروجی هوای سیستم تهویه مطبوع در کنار و کنترلرهای سیستم تهویه مدور در بخش پایینی، تا کنار تودوزی دو رنگ و روکش‌های چرمی با کیفیت قابل قبول، زیبایی و جذابیت خاصی به آن بخشیده است.

هرچند ابزار و ادوات داخلی از جنسی بسیار مرغوب استفاده نشده، اما نسبت به قیمت خود و سایر خودروهای موجود در این محدوده، دارای کیفیت قابل قبولی است.

 

مقایسه طراحی داخلی جک S5 هایما S7
مقایسه طراحی داخلی جک S5 هایما S7

خالی از لطف نیست که بدانید جای دادن اسباب و وسایل درون صندوق عقب، اطمینان صاحبان جک S5 به هنگام استفاده از فضای بیشتری که تحت اختیار خود دارند موجب احساس آرامش می شود.

این فضا برابر با ۵۰۵ لیتر گنجایش است که برای آنها فراهم شده و این اختلاف در صندوق عقب هایما S7 توربو تنها حدود ۴۰۰ لیتر فضا را به خود اختصاص داده است. بنابراین کابین هایما S7 کمی زیباتر جلوه می‌کند، اما اتاقک جک S5 کاربردی‌تر طراحی شده است.

 

    ماشینت روشن نمیشه؟ خرید باطری ماشین از کیان باتری با ارسال و نصب رایگان در شهر تهران می باشد با تست باتری قبلی و دریافت مبلغ باتری در محل، کارت آسون میشه. حالا با 02188882222 تماس بگیرید!

تجربه رانندگی در HAIMA S7 بهتر است یا جک S5؟

 

تجربه رانندگی هایما S7
تجربه رانندگی هایما S7

همانطور که می دانیم حجم و ابعاد در رانندگی خودرو تأثیرگذار است. در مورد این دو خودرو یکی از تفاوت‌های مهم در رانندگی آنها هم مربوط به همین مورد است.

بدین صورت که خودرو هایما S7 ابعاد بزرگ تری دارد و نسبت به خودرو جک S5 حجم بیشتری دارد، در نتیجه نقاط کور آن هنگام رانندگی بیشتر است.

همچنین سیستم تعلیق خوب راحتی را برای سرنشینان به ارمغان می آورد و باعث حفظ تعادل و پایداری خودرو را به هنگام عبور از پستی یا بلندی های راه به عهده دارد و از واژگونی خودرو در پیچهای تند جلوگیری می کند.

سیستم تعلیق خودروی جک اسپرت تر و در نتیجه خشک تر از هایما است که راحتی کمتری را خصوصا در سفرهای طولانی در پی دارد اما با این حال در پیمودن پیچ و خم جاده کمی ایمنی بیشتری را دارد.

در طی تست های ترمزهای خودروها مشخص شده که ترمزهای جک S5 با ایمنی بیشتری همراه خواهند بود. ارگونومی صندلی‌ها و فضای داخلی هر دو ماشین مناسب بوده و سرنشینان در هر دو خودرو از فضای کافی برخودار هستند.

 

تجربه رانندگی جک S5
تجربه رانندگی جک S5

شتاب جک S5 کمی از هایما S7 بالاتر بوده، اما این اختلاف آن چنان قابل توجه نیست. جک S5 با داشتن فرمانی دقیق تر و به تبع آن حرکات عرضی محدودتر، معمولاً در سرعت‌های بالا بهتر کنترل می‌شود و بعلاوه شعاع گردش فرمان جک کمتر و در نتیجه بهتر از هایما است.

به این نکته باید توجه کنید بر خلاف هایما S7، جک S5 سیستم کنترل کشش ندارد. مصرف سوخت جک S5 طبق گفته مصرف کنندگان این خودرو بالاتر از عدد اعلامی این کمپانی و شرکت کرمان موتور و چیزی حدود 9 الی 10 لیتر در هر 100 کیلومتر به صورت ترکیبی است.

 

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی مزایا و معایب هایما S7 توربو (اس 7)

مقایسه ایمنی در JAC S5 و HAIMA اس 7

مقایسه ایمنی هایما S7 و جک S5
مقایسه ایمنی هایما S7 و جک S5

یکی از موارد مهم در مقایسه جک S5 و هایما S7 بررسی این دو خودرو از نظر امکانات ایمنی است که برای راننده و سرنشینان بسیار قابل اهمیت است.

در تست‌های مربوط به تصادف و ایمنی C-NCAP چین جک S5 توانسته است 5 ستاره ایمنی را دریافت کند، اما در مقابل آن هایما S7 در هیچ تست مربوط به تصادف و ایمنی شرکت نکرده و اطلاعات دقیقی در مورد امکانات ایمنی این خودرو در دسترس نیست.

با توجه به عدم وجود مشخصات ایمنی هایما S7 می‌توان به این نتیجه رسید که، جک S5 از نظر ایمنی در مقایسه با رقیب خود قابل اطمینان‌تر است.

اما با این وجود در جدول زیر به مقایسه مشخصات فنی دو خودرو پرداخته ایم تا بتوانیم بهتر در این مورد تصمیم گیری کنیم:

جدول مقایسه تجهیزات ایمنی جک S5 و هایما S7
سیستم ایمنی و کنترلیهایما S7جک  S5
سیستم ترمز ضد قفل ABSدارددارد
سیستم تقسیم نیروی ترمز EBDدارددارد
سیستم کنترل پایداری خودروی ESPدارددارد
سیستم کنترل ترکشنداردندارد
سیستم ترمز اضطراری خودکار سیستم حفظ خودرو بین خطوطنداردندارد
سیستم کمکی حرکت در سربالایی HASدارددارد
کروز کنترلداردندارد
کروز کنترل تطبیق‌پذیرنداردندارد
تشخیص نقاط کورنداردندارد
سیستم کمکی پارک خودکارنداردندارد
ایموبلایزردارددارد
ورود و خروج بدون کلیددارددارد
سیستم نشان دهنده فشار باد تایرهادارددارد
کیسه هوای رانندهدارددارد
کیسه‌ هوای سرنشیندارددارد
کیسه‌ هوای کناریدارددارد
کیسه هوای پرده‌اینداردندارد
پیش‌کشنده‌ کمربند ایمنیداردندارد

جک S5 بخریم یا هایما S7 کدام بهتر است؟

 

مقایسه هایما S7 و جک S5
مقایسه هایما S7 و جک S5

در این مقاله سعی شد در بخش های مختلف و متنوع نگاهی مقایسه‌ای به دو خودروی هایما S7 و جک S5 داشته باشیم.

همان طور که خودتان متوجه شده‌اید، در تمامی این بخش‌ها انتخاب با جک S5 بوده است با این وجود هر دو خودرو از قابلیت‌های مناسب و متقاعد کننده ای برخوردار هستند. اما با توجه به معیارهای خریدار باید این موضوع بررسی گردد.

با توجه به این موضوع اگر معیارهایی مثل راندمان بهتر پیشرانه GDI، شتاب کمی بالاتر، طراحی ظاهری اندکی دلچسب‌تر و آپشن بیشتر مد نظرتان است، جک S5 را به عنوان گزینه بهتر به شما معرفی می کنیم.

اما اگر قیمت را مد نظر قرار می دهید، قیمت مدل صفر کیلومتر هایما S7 پلاس نسبت به مدل صفر جک S5 نیو در بازار پایین‌تر است. همچنین عملکرد فنی و چابکی نسبت به جک S5 نیو، سواری کمی نرم‌تر از دیگر مزایای هایما S7 پلاس نسبت به حریف است.

همانطور که می دانیم مشتریان معمولاً به خدمات فنی پس از فروش خودرو اهمیت قابل توجهی دارند، از آنجایی که هایما را شرکت ایران خودرو مونتاژ می کند و از لحاظ تأمین قطعات خیال خریدار مطمئن تر است.

در مقابل شاید تملک جک S5 برای مشتری بازار دست دوم گزینه مطلوب‌تری باشد چرا که خدمات آن برعهده شرکت کرمان موتور است.

همچنین عرضه نسبتاً محدود نسخه توربو هایما S7 در برابر محبوبیت و حجم فروش جک S5 باعث می‌شود که جک S5 گزینه فراگیرتر و محبوب‌تر با بازار دست دوم داغ‌تر باشد.

 

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
10 نظرات
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
رضایی
رضایی
1 سال پیش

خواستم یک تشکر ویژه کنم بابت این مقالتون که باعث شد خیلی از سوالای مارو جواب بده و اطلاعاتمون رو کامل کنه ممنونم از شما

تقوی
تقوی
1 سال پیش

سلام وقتتون بخیر ی سوال داشتم اگر در مقایسه دوتا ماشین یکی از ماشین ها حجم باکش بیشتر بود آیا ماشینئ خوبیه یا اینکه باید حجم باکش کمتر باشه تا بگیم ماشین قابل قبولیه؟

دانشور
دانشور
1 سال پیش

سلام وقتتون بخیر ی سوال داشتم اگر در مقایسه دوتا ماشین یکی از ماشین ها حجم باکش بیشتر بود آیا ماشینئ خوبیه یا اینکه باید حجم باکش کمتر باشه تا بگیم ماشین قابل قبولیه؟

بختیاری
بختیاری
1 سال پیش

سلام و خسته نباشید. بین این دوتا ماشین که مقایسه کردید کدومشون برای رانندگی در مسیر های طولانی راحت تره به قول معروف کدومشون ماشین جاده هست چون من خیلی با ماشین مسافت های طولانی رو میرم ممنون میشم راهنمایی کنید…

سرلک
سرلک
1 سال پیش

هایما S7 بگیرید واقعا ماشین خوبیه هم سواریش خوبه هم آپشنای بالایی داره

امینی
امینی
1 سال پیش

آقا هایما بخرید و تامام

مهدی پور
مهدی پور
1 سال پیش

منظور از گشتاور موتور چیه الان گشتاور موتور ماشین جک S5 بیشتر از ماشین هایما S7. هست ینی ماشین خوبیه ؟

تقوی
تقوی
1 سال پیش

داشتم مقالتون رو مطالعه میکردم رسیدم به امکانات ماشین یجاش نوشته بودید مصرف ترکیبی،،، برام سوال پیش اومد منظورتون ازین آپشن چیه؟؟؟؟

آذری
آذری
1 سال پیش

سلام بنظرتون ماشین اگه حجم سوخت کمتری داره مورد خوبی برای خرید هست یا اینکه گزینه های دیگه ای هم هست که ترجیح داده میشه به حجم سوخت کم؟

حسینیان
حسینیان
1 سال پیش

با سلام خدمت شما دوست عزیز از مقالتون خیلی لذت بردم واقعا ممنونم فقط یک سوالی برام پیش اومد اینکه آیا وزن ماشین هم در روند سرعت تاثیر بسزایی داره یا اینکه تاثیر چندانی نداره و میشه با المان های دیگه جبران ضعف کرد 

سبد خرید
اسکرول به بالا
مشاوره رایگان و ثبت سفارش