لیست قیمت محصولات پاسارگاد صنعت باطری

برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید
برای استعلام قیمت تماس بگیرید

شرکت پاسارگاد صنعت باطری، یکی از تولید کنندگان برجسته باتری های خودرویی و صنعتی در ایران است. این شرکت با توجه به نیازهای مختلف بازار و مشتریان خود، محصولات خود را تحت چندین برند مختلف تولید و عرضه می کند. این شرکت با پیشرفت چشمگیر در سال ۱۳۹۰ توانست با راه‌اندازی ماشین‌آلات تمام‌اتوماتیک و تولید باتری پاسارگاد شاهین به یکی از تولیدکنندگان مطرح باتری خودرو تبدیل شود.

محصولاتی که توسط شرکت پاسارگاد صنعت باطری تولید و عرضه می‌شوند، ویژگی‌های بسیار منحصر به فردی داشته و از نظر ویژگی‌های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری و کیفیت محصول در جایگاهی بالا قرار دارند و به همین دلیل سالانه تعداد بسیار زیادی از این محصولات تحت برندهای مختلف تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند. از جمله برندهای باتری خودروی عرضه شده توسط شرکت پاسارگاد صنعت باتری، می‌توان به برند شاهین، باطریکس، عقاب، سیمرغ، کینگ پاور، پروتون، دنیز و همچنین برند لیدر و هندل اشاره کرد. در بین برندهای مختلف باتری این شرکت معتبر، برند پروتون به عنوان برندی برگزیده شناخته می‌شود.

گارانتی محصولات پاسارگاد صنعت باطری همچون شرکت های دیگر به مدت 12 ماه برای خودروهای سواری و شخصی و مدت 6 برای خودروهای سنگین، نیمه سنگین و عمومی میباشد. گارانتی محصولات پاسارگارد صنعت باطری از قبل ثبت گردیده است اما قابل استعلام است.

شرکت پاسارگاد صنعت باتری دارای خدمات پس از فروش بسیاری می‌باشد که همین موضوع باعث می‌شود تا بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان برای تامین نیاز خود به باتری برای خودرو، از محصولات این شرکت استفاده کنند. نکته‌ی مهم دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که محصولات تولید شده توسط شرکت پاسارگاد صنعت باتری علاوه بر این که دارای کیفیتی بالا هستند، نسبت به محصولات دیگر موجود در بازار قیمتی بسیار مناسب دارند.

فروش اینترنتی پاسارگاد باطری همراه با ارسال رایگان یکی از خدماتی است که شرکت کیان باتری به مشتریان خود ارائه می‌دهد. فروش اینترنتی باطری پاسارگاد به مشتریان، این امکان را می‌دهد تا به راحتی و با سهولت باتری مورد نیاز خود را از طریق سایت کیان باتری سفارش دهند.

گارانتی محصولات پاسارگاد صنعت باتری به شرح زیر است:

  • گارانتی باتری خودرویی پاسارگاد صنعت باتری از 50 آمپر تا 80 آمپر 12 ماه

فعالسازی گارانتی پاسارگاد صنعت باتری به چه صورت است؟

برای استعلام گارانتی محصولات پاسارگاد صنعت باطری به صفحه لینک شده مراجعه نمایید.

آیا در کیان باتری امکان فروش عمده باتری های پاسارگاد صنعت وجود دارد؟

بله. تمامی باتری های پاسارگاد اعم از باتری های خودرویی و باتری های صنعتی را می توان به صورت عمده و تک از کیان باتری تهیه نمود.

خرید باتری پاسارگاد در کیان باتری به چه صورت است؟

در کیان باتری فروش اینترنتی پاسارگاد صنعت باطری به دو صورت انجام می شود:

  • ثبت سفارش باتری های پاسارگاد به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت www.kianbattery.com
  • ثبت سفارش باتری های پاسارگاد صنعت از طریق تلفن 02188882222

کیان باتری به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال، حتی تعطیلات رسمی باز بوده و به ارائه خدمات میپردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برق خودرو کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری، شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد.

تلفن 02188882222

توجه: قیمت ارائه شده با احتساب دریافت داغی فرسوده میباشد.

مشاوره رایگان و ثبت سفارش