ثبت نام طرح یکپارچه خودرو

4.8
(191)

در این مقاله از کیان باتری به نحوه ثبت نام طرح یکپارچه خودرو در نخستین مرحله از فرآیند ثبت نام برای شرکت در دومین طرح یکپارچه عرضه خودرو می پردازیم. در  ثبت نام طرح یکپارچه خودرو چه محصولاتی را  می توانیم ثبت نام کنیم؟

 

ثبت نام طرح یکپارچه خودرو
ثبت نام طرح یکپارچه خودرو

طرح ثبت نام یکپارچه عرضه خودرو

 

هدف از این طرح عرضه گسترده و شفاف خودروهای داخلی با توجه به افزایش و تثبیت جریان تولید خودرو در سال جاری و همچنین برنامه ریزی انجام شده برای افزایش مستمر تولید است.

فرآیند ثبت‌نام برای نوبت دوم طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه 1402 آغاز شده است و علاقه‌ مندان می‌توانند از تاریخ ۲۰ الی ۲۹ اردیبهشت ماه نسبت به افتتاح حساب وکالتی اقدام نمایند.

محصولات چهار شرکت خودروساز به شرح زیر در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها بر مبنای فرآیند نوبت‌ دهی در قالب سه طرح عادی، مادران و جایگزینی خودروهای فرسوده عرضه خواهند شد.

لیست خودروهای عرضه شده در نوبت دوم طرح ثبت نام یکپارچه خودرو به شرح زیر است:

جدول خودروهای عرضه شده در مرحله دوم سامانه یکپارچه خودرو
خودروشرکت خودروساز
شاهین  Gسایپا
کوییک R اتوماتیکسابیا
کوییک R دستیسایپا
کوییک دستیسابیا
کوییک Sسابیا
لاماری ایماآرین پارس موتور
FMC T5فردا موتور
FMC SX5فردا موتور
سوبا M4فردا موتور
تیارامکث موتور
دایون Y5خودروسازی ایلیا
کی ام سی T8کرمان موتور
جک S5کرمان موتور
جک S3کرمان موتور
آریزو ۶ پرو اکسلنتمدیران خودرو
آریزو ۵ توربومدیران خودرو
تیگو ۸ پرو مکسمدیران خودرو
ایکس ۲۲ پرومدیران خودرو
ایکس ۵۵ پرومدیران خودرو
تیگو ۷ پرو اکسلنتمدیران خودرو
تیگو ۸ پرومدیران خودرو

 

ثبت نام مرحله دوم در حالی از روز چهارشنبه آغاز شده است که بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سامانه یکپارچه و حسب ماده ۱۹ آیین نامه اجرائی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشوئی، اطلاعات معاملات خودرو به صورت یکپارچه در سامانه جامع تجارت وزرات صمت ثبت گردیده و شامل مالیات بر عایدی سرمایه می گردد.

دومین طرح یکپارچه عرضه برمبنای فرآیند نوبت دهی برای محصولات خودروسازان داخلی از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ آغاز شده است و متقاضیان تا پایان روز جمعه ۱۴۰۲/۰۲/۲۹ فرصت دارند نسبت به ایجاد حساب وکالتی در بانک‌های اعلامی در سامانه، اقدام نمایند.

شایان ذکر است محصولات ارائه شده توسط شرکت های خودروساز از امروز در سامانه نیز قابل مشاهده می باشند.

صرفاً متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آنها ازسوی بانک ارسال شده است ، می توانند از روز سه شنبه 1402/03/03 تا جمعه 1402/03/10 نسبت به ثبت نام اولیه به منظور تشکیل لیست نوبت دهی (لیست انتظار) برای خودروی مدنظر، در سامانه https://www.esalecar.ir اقدام نمایند.

امکان ثبت نام متقاضیانی که پیش از این در لیست نوبت دهی طرح اول سامانه یکپارچه و خودروهای وارداتی قرارگرفته اند، وجود ندارد مگر آنکه انصراف خود را تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ در سامانه های مربوطه ثبت نموده باشند.

 لازم به ذکر است که موعد تحویل برخی از محصولات پر تقاضای شرکت‌های خودروساز بر اساس زمان بندی اعلامی در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

 

ثبت نام طرح یکپارچه خودرو
ثبت نام طرح یکپارچه خودرو

مراحل ثبت نام در طرح یکپارچه خودرو داخلی:

1. وکالتی نمودن حساب از تاریخ 20 الی 29 اردیبهشت ماه

2. بررسی اطلاعات واجدان شرایط از 20 اردیبهشت ماه الی 3 خرداد ماه

3. ثبت نام و انتخاب اولویت ها 3 الی 13 خرداد ماه

4. اولویت بندی متقاضیان توسط سامانه 18 الی 31 خرداد ماه

5. پایش اولویت بندی (5 اولویت) و اعلام نتایج 10 تیر ماه

6. ثبت نام متقاضی با توجه به فراخوان خودروساز 15 تیر ماه

 

 

فرآیند ثبت نام در طرح یکپارچه عرضه خودرو بر مبنای فرآیند نوبت دهی

 

ثبت نام طرح یکپارچه خودرو
ثبت نام طرح یکپارچه خودرو

 

همچنین بخوانید: پیش فروش خودروها چه تاثیری بر قیمت ها دارد؟

فرآیند طرح یکپارچه عرضه خودرو بر مبنای فرآیند نوبت دهی شامل سه مرحله زیر است:

مرحله نخست: پیش ثبت نام متقاضیان برای لیست نوبت دهی

در این مرحله متقاضیان واجد شرایط طرف تقاضا مندرج در همین اطلاعیه، که وجه اعتبار لازم را در حساب وکالتی خود مسدود نموده اند امکان انتخاب ۵ اولویت جهت ثبت نام اولیه برای قرارگرفتن در لیست نوبت دهی و یا حق تقدم خرید خودروهای داخلی برمبنای لیست انتظار را خواهند داشت.

بنابراین پیش نیاز ثبت نام متقاضیان برای لیست نوبت دهی، وکالتی نمودن حساب شخصی متقاضی به‌ نام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و مسدود نمودن وجه اعتبار است.

زمان پیش بینی شده برای وکالتی نمودن حساب شخصی به‌ نام سازمان حمایت برای این طرح و مسدود نمودن وجه اعتبار لازم در حساب مذکور از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ تا پایان روز جمعه ۱۴۰۲/۰۲/۲۹ می باشد.

در این مدت تا زمان ثبت نام اولیه، لیست افراد مجاز برای پیش_ثبت نام در سامانه بر مبنای اطلاعات ارسال شده از بانک‌ها تهیه می گردد.

صرفاً متقاضیان واجد شرایط که نسبت به تکمیل موجودی در حساب وکالتی خود اقدام نموده اند، می توانند روز سه شنبه ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ تا جمعه ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ نسبت به ثبت نام اولیه به منظور قرارگیری در لیست نوبت دهی خودروهای داخلی اقدام نمایند.

تبصره ۱: موجودی لازم برای انجام ثبت نام در لیست نوبت دهی کلیه خودروهای داخلی “100 میلیون تومان” است و این وجه اعتبار صرفاً لازم است تا زمان اعلام نتایج نوبت دهی در حساب شخصی وکالتی مشتریان مسدود گردد، لازم به ذکر است که وجود وجه اعتبار مذکور در حساب وکالتی صرفاً به منظور شناسایی مشتریان واقعی در نظر گرفته شده است و برای کلیه متقاضیان طرح عادی و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز الزامی است.

تبصره ۲: ضروری است وجه اعتبار مذکور در حساب وکالتی شخص متقاضی، از زمان ثبت نام اولیه تا اعلام اولویت‌ های تخصیص، مسدود گردد و قابل برداشت نمی باشد. انصراف از حساب وکالتی و یا برداشت وجه توسط متقاضی در طی این مدت، به منزله انصراف از طرح تلقی می گردد و از لیست انتظار حذف می گردد.

تبصره ۳: امکان ثبت نام هر متقاضی که پیش از این در لیست نوبت دهی طرح اول سامانه یکپارچه و خودروهای وارداتی قرار گرفته اند، وجود ندارد مگر آنکه انصراف خود را تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ در سامانه های مربوطه ثبت نماید.

تبصره ۴: ثبت نام مرحله اول در لیست نوبت دهی هیچگونه حقی را برای متقاضی برای دریافت خودرو ایجاد نمی نماید و تعهد خودروساز صرفاً بر اساس قطعی نمودن ثبت نام توسط خودروساز در مرحله سوم اجرای طرح، شکل می گیرد.

تبصره ۵: تخصیص خودرو در این مرحله بر اساس اولویت انتخابی مشتری و رتبه اولیه در سامانه انجام می گیرد.

تبصره ۶: ضروری است علاوه بر دارا بودن حساب شخص وکالتی با وجه اعتبار لازم، کلیه شرایط طرف تقاضا، توسط متقاضیان رعایت گردیده و چنانچه در هر مرحله تا قطعی نمودن ثبت نام توسط خودروساز، مشخص گردد که متقاضی حائز شرایط ثبت نام نبوده، ثبت نام وی ملغی می گردد.

شرایط عمومی تعیین شده مندرج در ماده ۴ دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری توسط شورای رقابت:

۱. حداقل سن مجاز متقاضیان خرید خودرو  ۱۸ سال است.

۲. دارا بودن گواهینامه رانندگی معتبر «دارای تاریخ اعتبار » برای متقاضیان خرید خودرو الزامی است.

۳. متقاضیانی که طی چهار سال گذشته در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا و طی دو سال گذشته از سایر شرکت‌های خودروسازی نسبت به ثبت نام و یا صدور فاکتور (تمامی روش‌های فروش سامانه خودروسازان، بورس کالا و …) اقدام نموده‌اند، امکان ثبت نام و خرید خودرو را ندارند.

۴. متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال هستند، امکان ثبت نام و خرید خودرو را ندارند.

۵. انتقال امتیاز و حقوق ناشی از خرید خودرو به اشخاص (حتی به‌ صورت وکالتی) و نیز فروش حواله خودرو به‌ صورت وکالتی ممنوع است.

۶. امکان صلح خودروی خریداری شده به غیر وجود ندارد.

۷. شرکت‌ های خودروسازی موظف‌ هستند روش‌های بازدارنده برای جلوگیری از انتقال سند حداقل به مدت یک سال، از جمله رهن گرفتن سند خودرو را اتخاذ و اجرا کنند.

۸. امکان ثبت نام و خرید خودرو برای اشخاص حقوقی وجود ندارد.

۹. در صورتی که در هر یک از مراحل و فرآیند ثبت نام مشخص شود که متقاضی حائز شرایط ثبت نام نیست، ثبت نام وی ملغی گردیده و وجه واریزی (بدون پرداخت سود مشارکت و …) عودت خواهد شد.

۱۰. در صورت بروز هرگونه تأخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت جبران تأخیر در تحویل، مطابق آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو و ابلاغیه های مرتبط که متعاقباً از طریق بخشنامه های فروش اطلاع رسانی می گردد، پرداخت خواهد شد.

۱۱. سایر موارد و شرایط بر اساس بخشنامه‌ های صادره توسط شرکت‌ های خودروسازی و قرارداد منعقده فی‌مابین با مشتریان خواهد بود.

۱۲. متقاضی می بایست اقدام به ایجاد صرفاً یک حساب وکالتی نماید در غیر اینصورت مسئولیت موضوع به عهده خود متقاضی خواهد بود.

۱۳. قرار نداشتن در فهرست اولویت های اعلامی نخستین طرح یکپارچه خودروهای داخلی و وارداتی و یا انصراف از طرح مذکور تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۰.

۱۴. هر کد ملی مجاز به خرید یک دستگاه خودرو از مجموع شرکت های خودروسازی است.

۱۵. طرح عادی شامل همه افراد با مشخصات فوق است و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت صرفاً مختص مادرانی که حائز شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که مورد تائید سازمان ثبت احوال کشور می باشد و مسئولیت اشتباه در انتخاب طرح به عهده متقاضی است.

۱۶. متقاضیان ثبت نام می‌بایست شماره همراه ثبت شده به نام خود را در سامانه اعلام نمایند در غیر این صورت مسئولیت عدم تطابق شماره همراه با کد ملی به عهده متقاضی می باشد.

مرحله دوم: نوبت دهی و اعلام زمان بندی

پس از نوبت دهی، لیست متقاضیان واجد شرایط در ثبت نام اولیه، بر اساس برنامه تولید اعلام شده از سوی خودروسازان داخلی، زمان تحویل خودروی مد نظر به متقاضی در سامانه اعلام می گردد.

تبصره 1: اعلام زمان بندی بر اساس لیست نوبت دهی (لیست انتظار هر محصول) در خرداد ماه 1402 و در سامانه https://www.esalecar.ir انجام می گردد.

تبصره 2: قرار گرفتن متقاضی در لیست انتظار بر اساس زمان بندی اعلامی، تعهدی را برای خودروساز به منظور تحویل خودرو ایجاد نمی نماید و این تعهد صرفاً پس از انجام مرحله سوم و بر اساس انعقاد قرارداد فروش متقاضی با خودروساز و براساس مفاد قرارداد منعقده شکل می گیرد.

تبصره 3: در این مرحله و پس از اعلام نتایج زمان بندی متقاضی می تواند نسبت به برداشت وجه اعتبار از حساب وکالتی اقدام نماید و در صورت تمایل متقاضی واجد شرایط برای تحویل خودرو مطابق با زمان بندی اعلامی در این مرحله، می تواند تا نسبت به قطعی نمودن ثبت نام بر اساس فراخوان خودروساز و با تکمیل وجه در حساب خودروساز و بر اساس قیمت روز، اقدام کند و یا آنکه با اعلام انصراف پس از اعلام نتایج زمان بندی، از لیست انتظار خودروی مد نظر خارج گردد.

 

مرحله سوم: قطعی نمودن ثبت نام متقاضیان

در این مرحله و پس از اعلام زمان بندی به متقاضیان و شکل گیری لیست انتظار برای هر محصول، خودروساز موظف است تا هرگونه فراخوان برای طرح‌ های فروش خودرو را منطبق بر زمان بندی و نوبت دهی انجام شده، اعلام نماید. بنابراین خودروسازان به مرور زمان و صرفاً بر مبنای لیست اولویت بندی مذکور برای هر محصول، نسبت به فراخوان و قطعی نمودن ثبت نام و انعقاد قرارداد فروش بر مبنای قیمت روز خودرو، اقدام خواهند نمود.

تبصره 1: قطعی نمودن ثبت نام توسط خودروسازان در این طرح بر اساس لیست نوبت دهی شده و بر مبنای قیمت روز منطبق بر دستور العمل تنظیم بازار خودروی شورای رقابت است.

تبصره 2: در صورتی که در طول فراخوان مشتری در زمان تحویل و یا انجام ثبت نام قطعی، مشخص گردد که مشتری شرایط طرف تقاضای مندرج در اطلاعیه را نقض نموده است و یا در این مدت از خودروسازان داخلی دیگر خودرو خریداری نموده است، ثبت نام در این طرح ملغی می گردد.

نکته: ضروری است که اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح حسب ماده ۱۹ آیین نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات بر عایدی سرمایه در اختیار نهادهای ذیربط قرار خواهد گرفت.

 

کیان باتری | خرید اینترنتی باتری ماشین با قیمت مناسب و ارسال و نصب رایگان در شهر تهران است.

 

نحوه افتتاح حساب وکالتی جهت ثبت نام در طرح یکپارچه خودرو

 

متقاضیان واجد شرایط می‌ توانند از روز چهارشنبه مورخ 20 اردیبهشت‌ ماه الی پایان روز جمعه مورخ 29 اردیبهشت‌ ماه، نسبت به ایجاد حساب وکالتی (در بانک‌های اعلام شده در سامانه) اقدام نمایند.

متقاضیانی که اطلاعات آنها از سوی بانک ارسال شده است، می‌ توانند از روز سه‌شنبه مورخه 3 خرداد ماه تا روز جمعه مورخه 10 خرداد ماه، نسبت به ثبت نام اولیه (برای تعیین لیست انتظار) و انتخاب خودرو، در سامانه esalecar.ir اقدام نمایند.

اما برای افتتاح حساب وکالتی در دومین فروش یکپارچه خودروها، باید چندین نکته مهم را بدانید:

1. وجه لازم برای افتتاح حساب وکالتی و انجام ثبت نام در لیست نوبت دهی کلیه خودروهای داخلی، 100 میلیون تومان است.

2. موجودی حساب وکالتی، باید تا زمان اعلام نتایج نوبت دهی، در حساب شخصی متقاضیان مسدود گردد.

3. افتتاح حساب وکالتی برای کلیه متقاضیان طرح عادی و همچنین متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، الزامی است.

4. افتتاح حساب وکالتی باید به نام سازمان حمایت از مصرف‌ کنندگان و تولید کنندگان باشد.

5. انصراف از حساب وکالتی یا برداشت وجه توسط متقاضی در طی این مدت (تا قبل از اعلام نتایج نوبت دهی)، به منزله انصراف از طرح تلقی شده و نام متقاضی، از لیست انتظار حذف می‌گردد.

 

 

بیشتر بخوانید: مقایسه شاهین و کوییک سایپا کدام بهتر است؟

از امروز (۲۰ اردیبهشت ماه)، مهلت تعریف حساب وکالتی برای مشارکت در مرحله دوم طرح فروش یکپارچه خودروها، نزد بانک‌های عامل فراهم شده است. متقاضیان از امروز تا ۲۹ اردیبهشت ماه فرصت دارند، با مراجعه به یکی از شعب بانک‌ها برای تعریف حساب وکالتی به‌ نام (به‌ نفع) سازمان حمایت به صورت حضوری یا اینترنتی اقدام کنند.

متقاضیان شرکت در طرح یکپارچه تخصیص خودرو بایستی حتما حساب بانکی خود را برای سامانه حمایت وکالتی نمایند. در غیر اینصورت در طرح سامانه یکپارچه تخصیص خودرو شرکت داده نخواهند شد.

مشتریان حتماً دقت کنند که بایستی حساب ‌وکالتی را به‌ نفع سازمان حمایت در آورند ‌و در اقدام غیرحضوری (اینترنتی) حتما تیک گزینه سازمان حمایت را بزنند تا همچون بسیاری از متقاضیان در مرحله اول که به سبب به‌ نفع سازمان حمایت نشدن حساب‌های وکالتی خود از دور ثبت‌نام حذف شدند، دچار مشکل نشوند.

سریع ترین راه برای افتتاح حساب وکالتی جهت ثبت نام در طرح یکپارچه خودرو

1. متقاضیان ابتدا باید به یکی از بانک‌هایی که از طرف سایپا و ایران خودرو معرفی شده مراجعه نمایند. فعلاً شرکت سایپا بانک‌های تجارت، ملی، صادرات، ملت، رفاه و اقتصاد نوین را معرفی کرده است. اگر در یکی از بانک‌های معرفی شده شماره حساب کوتاه مدت داشته باشید می توانید همان حساب را تبدیل به وکالتی کنید. دقت کنید حساب وکالتی همان حساب کوتاه مدت است. همان سودی که به سپرده کوتاه مدت تعلق می‌گیرد برای این حساب نیز واریز خواهد شد.

2. در حال حاضر امکان وکالتی کردن حساب‌ ها در بانک‌ های پاسارگاد، تجارت، سامان، اقتصاد نوین، کشاورزی، ملت، توسعه صادرات، رفاه کارگران، صنعت و معدن، شهر و ملی وجود دارد. اگر در این بانک‌ های معرفی شده حساب بانکی ندارید باید به بانک مراجعه و یک حساب سپرده کوتاه مدت افتتاح نمایید.

البته بیان این نکته ضروری است که فقط حساب کسانی که برنده هستند و قرار است از حساب آنها وجه خودرو برداشته شود مسدود می‌شود و تا زمانی که وجه خودرو مورد نظر از طرف بانک برای شرکت خودروساز واریز شود این وجه مسدود می‌ ماند. اما از حساب مشتریانی که برنده نشده‌ اند هیچ مبلغی برداشت نمی‌ شود و می‌ توانند مبلغ موجود حساب خود را جا به‌ جا کنند.

لیست بانک های عامل جهت افتتاح حساب وکالتی سامانه یکپارچه خودرو

بانک ملی: https://firoozeh.bmi.ir/signin

بانک ملت:  https://bastam.bankmellat.ir/bastam/start

بانک صادرات: https://sep.bsi.ir/sign

بانک تجارت: https://www.tejaratbank.ir/vekalati

بانک سپه: https://ebanksepah.ir

بانک پاسارگاد: https://bpi.ir

بانک پارسیان: https://vekalati.parsian-bank.ir

بانک رفاه: https://mehvar.rb24.ir

بانک مهر ایران: https://customers.qmb.ir/vekalati

بانک کشاورزی: https://ib.bki.ir/pid186.lmx

بانک قرض الحسنه رسالت: https://vbank.rqb.ir

بانک اقتصاد نوین: https://modern.enbank.ir/netway/index

بانک آینده: https://ba24.ir/advocacy

بانک ایران زمین: https://otc.izbank.ir/account/ProxyAccountRequest

بانک توسعه تعاون: https://vb.ttbank.ir

بانک دی: https://day24.ir/vekalati

موسسه اعتباری ملل: https://metabank724.com

پست بانک: https://ib.postbank.ir/netway

بانک مسکن: https://www.bank-maskan.ir/advocacy

بانک سینا: https://vbank.esinabank.ir

بانک صنعت و معدن: https://modern.bim.ir/netway/userAccount/signUp

موسسه اعتباری نور: https://noorbank.ir

بانک کار آفرین: https://www.karafarinbank.ir

بانک شهر: https://ebank.shahr-bank.ir

بانک سرمایه: https://www.sbank.ir

بانک گردشگری: https://tourismbank.ir

 

 

    ماشینت روشن نمیشه؟ خرید باطری ماشین از کیان باتری با ارسال و نصب رایگان در شهر تهران می باشد با تست باتری قبلی و دریافت مبلغ باتری در محل، کارت آسون میشه. حالا با 02188882222 تماس بگیرید!

لیست قیمت محصولات سایپا در طرح ثبت نام طرح یکپارچه خودرو اردیبهشت ماه 1402

فهرست قیمت نهایی محصولات سایپا با احتساب مالیات و بیمه و … ویژه اردیبهشت‌ ماه ۱۴۰۲ اطلاع‌ رسانی گردید. قیمت‌های ذیل در قالب دعوت‌ نامه تسویه حساب برای مشتریانی که قبلاً این محصولات را پیش‌خرید کرده بودند، صادر خواهد شد. در ادامه جدول قیمت خودروهای سایپا اردیبهشت 1402 را مشاهده می نمایید:

 

لیست قیمت خودروهای طرح یکپارچه اردیبهشت ۱۴۰۲ سایپا
لیست قیمت خودروهای طرح یکپارچه اردیبهشت ۱۴۰۲ سایپا

 

همچنین علاوه بر ثبت نام (مشتریان عادی) امکان ثبت نام (مادران) و همچنین امکان ثبت نام (دارندگان خودرو فرسوده) نیز وجود داشته که جزییات بیشتر هر کدام را می‌توانید در لینک‌های زیر مطالعه نمایید:

ثبت نام ایران خودرو برای مادران (طرح جوانی جمعیت)
ثبت نام خودرو فرسوده ایران خودرو  (طرح نوسازی)
بیان این نکته ضروری است که در بخشنامه‌ های فروش همزمان ایران خودرو، مشتریان فقط در یک بخشنامه، امکان ثبت نام را دارند.

 

 باتری شاهین و باتری کوییک و باتری ساینا در کیان باتری با قیمت مناسب و ارسال و نصب رایگان در شهر تهران است.

 

 

 

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

عضو شوید
آگاه شوید
guest
24 نظرات
فید بک نظرسنجی داخل متن
مشاهده تمام نظرات
حبیبی
حبیبی
1 سال پیش

با سلام خدمت شما دوست عزیز از مقالتون خیلی لذت بردم واقعا ممنونم فقط یک سوالی برام پیش اومد اینکه آیا وزن ماشین هم در روند سرعت تاثیر بسزایی داره یا اینکه تاثیر چندانی نداره و میشه با المان های دیگه جبران ضعف کرد 

سلیمانی
سلیمانی
1 سال پیش

سلام خسته نباشید من اگه بخوام تیگو 8 پرو مکس برام ثبت نام کنید باید برای پیش پرداخت اولیه چقدر واریزی داشته باشم؟

صمدزاده
صمدزاده
1 سال پیش

بین کوئیک S و کوئیک R کدومشون رو انتخاب کنیم؟

سهیلی
سهیلی
1 سال پیش

مقالتون رو مطالعه کردم خیلی قابل استفاده و مفید بود از شما ممنونم بابت این همه اطلاعات خوبتون

احمدی
احمدی
1 سال پیش

این لیست قیمتی که گذاشتید از محصولات سایپا جای دیگه ارزون تر هم هستش یا همه جا همین قیمت رو میگن؟

سواد کوهی
سواد کوهی
1 سال پیش

وقتتون بخیر خواستم یک ماشین ساینا برام ثبت نام کنید پیش پرداخت اولیه چقدر باید باشه؟

علوی
علوی
1 سال پیش

سلام خوبید قیمت لاماری ایما چنده؟

امانی
امانی
1 سال پیش

سلام فرق بین کوییک تیپ DA با کوییک R تیپ DA چیست؟؟

نصری
نصری
1 سال پیش

سلام
برای خرید خودرو پارس چقدر پول نقد لازم هستش تا ثبت نام کنیم

فاطمه
فاطمه
1 سال پیش

شاهین که تو این لیست نوشته شده کدوم تیپ منظورشون هست؟ اطلاعاتی در موردش دارید

کیان باتری
کیان باتری
در جواب  فاطمه
1 سال پیش

شاهین فعلا یک تیپ بیشتر نداره.

الهی
الهی
1 سال پیش

سلام
برای ثبت نام ماشین شما هم انجام میدید اگر انجام میدید کجا باید مراجعه کنیم

کیان
کیان
1 سال پیش

سلام وقت بخیر تفاوت بین تیگو 8 پرو و پرومکس چیه؟؟

اسکویی
اسکویی
1 سال پیش

سلام ممنون میشم توضیح بدید چند مدل کوئیک داریم و چه فرقی دارن باهم بنظر شما تو ثبت نام کدوم رو ثبت کنیم ؟؟؟

سرداری
سرداری
1 سال پیش

خسته نباشید خواستم بپرسم شما خودتون هم ثبت نام رو انجام میدید؟

خزایی
خزایی
1 سال پیش

سلام خوبی ماشین لاماری چند مدله میشه توضیح بدید؟

میر محمد
میر محمد
1 سال پیش

سلام وقتتون بخیر، من میخوام کوییک ثبت نام کنم، حساب وکالتی رو بایستی به نام سایپا باز کنیم یا وزارت صمت؟

رسول
رسول
1 سال پیش

تفاوت کوییک s و کوییک s تیپ DA چیه؟

غلامی
غلامی
1 سال پیش

سلام فرق ساینا s و ex چیست؟؟

کاوه
کاوه
1 سال پیش

سلام
فرق بین کوئیک R و کوئیک S چیه ؟

علی اکبری
علی اکبری
1 سال پیش

شاهین اتومات هم مثل شاهین معمولی قابل اطمینان هست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید می‌خوام ثبت نام کنم

سبد خرید
اسکرول به بالا
مشاوره رایگان و ثبت سفارش